  • 1. Data: 2003-10-30 12:12:53
    Temat: TPSA
    Od: "tolky" <f...@d...sokrates.pl>

    Dostalismy pismo od Kancelarni Prawnej ACTUS ( chyba kupili klientow z
    dlugami u tpsa ) w Warszawie ze nie zaplacilismy fv o numerze xxxx/10/2000
    na kwote 312 zl
    i prosza nas o zaplacenie, to bylo pol roku temu.
    Zadzwonilismy do TPSA ze nie mamy takiej fv o taki numerze jw za to mamy
    inna z tego samego okresu na te samo kwote yyyyyy/10/2000 ( 312 zl ) z tymi
    samymi pozycjami i MAMY POTWIERDZENIE ZAPLATY za te fv.
    Wyslalismy te papiery ( potwierdzenia zaplaty ) do Actusa i do TPSA. To bylo
    z 3 miechy temu.
    TPSA powidziala ze to pomylka i faktycznie wszystko sie zgadza wystawili
    dwie fv za to samo, my nie widzielismy tej drugiej fv, Powiedzieli ze
    zalatwia to z ACTUSEM.

    Dzis dostalem juz chyba 10 pismo od ACTUSA ( poprzednimi sie nie
    przejmowalem bo jak powiedzieli w ACTUISE nie moga zatrzymac tego "proecsu")
    ze jak nie wplace za tydzien to zakladaj sprawe w sadzie......
    Zadzwonilem tam i mowie poraz kolejny ze to pomylka ze wyslalismy im papier
    itp, a gosc powiedzial tonem ( mam cie w dupie) ze go to niec nie obchodzi,
    to nic ze wyslalismy im potwierdzenie na te sama kwote, to nic ze z tego
    samego miesiaca, nie zgadza sie im numer fv i wszystko, a sprawe i tak nam
    wytocza i jak przegramy a potem to my mozemy sie procesowac z TPSA.

    Generalnie mam dosc tych "prostakow" z TPSA. CO ja mam zrobic ????
    Dzwonienie do niech nie pomaga na listy nie odpowiadaja .... nie nie maja
    tej fv i nie moga na przeslac kopii ....
    Nie berdzo mi sie chce jezdzic do WAWY na sprawy z POznania.
    WIem ze wygrlbym z TPSA itd. ale czy warto ..... stac mnie na prawnika
    jakiegos dobrego .... moze dalo by sie tych zlodzieji pociagnac za wszelkie

    Z pozdrowieniami
    tolky

  • 2. Data: 2003-10-30 12:44:42
    Temat: Re: TPSA
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

    Miałem inną sprawę z biurem windykacyjnym Intrum Justita, też na podst. fv
    ściągniętej z sufitu.
    Powiem Ci, że windykujący biorą bardziej na strach, oni praktycznie mają
    związane ręce a co do sądu to nie wiem czy będzie im się opłacało za 300 zł.
    fatygować do Twojej miejscowości w sprawie o której z pewnością wiedzą to,
    że ma niewielkie szanse na rozstrzygnięcie na ich korzyść. U mnie wyglądało
    to w ten sposób, że zapytałem się o tę fakturę, powiedział mi że może mi ją
    przesłać faksem, no to ja mu na to, że pieniądze mu prześlę również faksem z
    dopiskiem resztę proszę przelać na konto nr.... Po kilku listach od nich
    grożących nawet wniesieniem wniosku o upadłość ("dług" chyba ze 100 zł)
    sprawa ucichła.
    W związku z tym proponuję olać ich tak samo jak oni olali Ciebie, skoro na
    prawdę nie jesteś nic dłużny to nie przejmuj się sprawą i ją ignoruj albo
    jeszcze lepiej zbieraj korespondencję i wnieś pozew przeciwko nim o
    wymuszanie czy jakkolwiek to nazwać, na pewno u dobrego prawnika paragraf na
    to się znajdzie.

  • 3. Data: 2003-10-30 13:17:50
    Od: "tolky" <f...@d...sokrates.pl>

> [...]
    > jeszcze lepiej zbieraj korespondencję i wnieś pozew przeciwko nim o
    > wymuszanie czy jakkolwiek to nazwać, na pewno u dobrego prawnika paragraf

    Nie jestem im nic dłużny na 100% tylko zaczynaja mnie juz denerwowac te ich
    list o tym ze wniosa sprawe ( to moge olac ) ale to ze wpisza mnie do
    Krajowego Rejestru Dłuznikow to juz bardziej mnie interesuje .... tracisz w
    opinii klienta. I ten bobke mnie dzis zdenerwowal, on powiedzial ze nic nie
    zrobie musze to zaplacic a potem z tpsa dochodzic swoich praw.
    Cala sprawa bulwersuje mnie do tego stopnia dlatego ze to jak ja bym
    wystawil sobie jakas fv na firme XXX i sprzedal ten dlug do Kancelari
    prawnej chociazby Actusa to wedlug nich, rzekomy dłuznik musialby im
    zaplacic a potem firma XXX potem dochodzila swych praw w sadzie pozywajac
    mnie ABSURD
    ..1
    ..1T1O1l1k1y1 0-

  • 4. Data: 2003-10-30 15:39:51
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

> [...]
    > itp, a gosc powiedzial tonem ( mam cie w dupie) ze go to niec nie obchodzi,

    > Generalnie mam dosc tych "prostakow" z TPSA. CO ja mam zrobic ????

    Piszesz o ACTUSie - a potem wyzywasz TPSA od prostaków - więc sie
    zdecyduj do kogo masz zastrzeżenia ???

    --
    #####################
    Raku

  • 5. Data: 2003-10-30 15:51:25
    Od: "maciek" <m...@g...pl>

> [...]
    > prawnej chociazby Actusa to wedlug nich, rzekomy dłuznik musialby im
    > zaplacic a potem firma XXX potem dochodzila swych praw w sadzie pozywajac

    na wstepie napisze ze nie jestem prawnikiem ale mialem podobna sytuacje, tzn
    faktura w sumie na niewielka kwote powstala na skutek bledu w ksiegowosci
    sprzedana firmie windykacyjnej.
    Opierajac sie na tym jak rozwiazalem swoja - po pierwsze wyslij list
    polecony a w nim napisz ze nie uznajesz dlugu, sprzedana faktura jest
    konsekwencja wewnetrznej pomylki TPSA, zalacz papiery potwierdzajace ze
    faktura wystawiona za ta usluge zostala zaplacona. Napisz ze dalsza
    korespondencje zarowno pisemna jak i telefoniczna uznajesz za bezcelowa i
    jestes gotowy do potwierdzenia swojego stanowiska na drodze sadowej. W moim
    wypadku po takim liscie dali sobie siana.
    Jesli masz faktycznie potwierdzenie z TPSA uznajace ich blad ich szanse na
    wygranie procesu sa zerowe. Strasza cie, IMO sprawa sie przed sadem sie nie
    znajdzie a w KRD mozesz wyladowac dopiero po wyroku sadowym. Pomijajac
    kwestie ze jesli faktury pochodza z 2000 roku to sprawa sie przedawnila.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-30 21:46:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Żeby Cię wpisać do rejestru dłużników muszą najpierw uzyskać prawomocny
    tytuł wykonawczy. Ja bym z kancelarią nie rozmawiał tylko wystosował do TP
    SA pismo z wnioskiem o pisemne potwierdzenie, że zaszła opisana przez
    Ciebie pomyłka. I dalej spokojnie czekał, jak Cię pozwą. W odpowiedzi na
    pozew wysyłasz po prostu odpis tego pisemka z TP SA i tyle. Jeśli masz
    dobre serce, to możesz wcześniej listem poleconym takie pisemko wysłać do
    tej kancelarii, ale to tylko z dobrego serca.

    Jeśli faktycznie będą namolni, to możesz puścić zawiadomienie do
    prokuratury, że ktoś się podszywa pod TP SA i próbuje od Ciebie wyłudzić
    pieniądze, bo Ty to dawno wyjaśniłeś już, a gość jest namolny i Cię
    straszy. Zamknąć ich nie zamkną, ale zrobi się trochę dymu koło sprawy i
    może dadzą sobie na wstrzymanie.

  • 7. Data: 2003-10-31 08:42:01
    Od: "tolky" <f...@d...sokrates.pl>

    > Piszesz o ACTUSie - a potem wyzywasz TPSA od prostaków - więc sie
    > zdecyduj do kogo masz zastrzeżenia ???

    Bo nie potrafia naprawic to co "popsuli", brak im checi ... niech sie klient
    buja ...

    tolky