  • Data: 2003-10-30 15:19:50
    Temat: urlop za rok 2004 w okresie wypowiedzenia
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Planuje pozegnac dotychczasowego pracodawce, a poniewaz zakladam, ze bede
    musial u niego jeszcze tkwic przez 3 miesiace wypowiedzenia (czyli do konca
    stycznia 2004) mam pytanie jak bedzie z urlopem za 2004 (za prace w styczniu
    2004). Ile dni mi bedzie przyslugiwalo?
    Ile jest tych dni na poszukiwanie prace (2 czy 3 na miesiac?) i czy jesli to
    ja wypowiadam, to czy mam do nich prawo.

    Pozdrawiam
    Muchomor