    From: "AsDaX" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urlop wypoczynkowy
    Date: Wed, 11 Feb 2004 22:17:46 +0100

    Użytkownik "Guśka" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c0dp8i$2a4e$1@mamut.aster.pl...
    > Czy ktos moze mi pomoc wyliczyc ile mi sie nalezy dni urlopu?
    > Zostalam zatrudniona 1. marca 2003, to byla moja pierwsza praca. Po 1
    > wrzesnia nalezalo mi sie 9 dni urlopu (zodnie ze starymi przepisami).
    > Moje pytanie brzmi ile dni urlopu wypoczynkowego mi sie teraz nalezy??

    Ciebie jeszcze dotycza stare zasady udzielania urlopow. 01 wrzesnia 2003r.
    nabylas prawo do pierwszego urlopu. 01 marca 2004r. nabedziesz prawo do tzw.
    pierwszego pelnego urlopu od ktorego bedzie odjety okres urlopu udzielonego
    wczesniej, czyli 18 - x. Prawo do tzw. kolejnego urlopu w zyciu nabedziesz
    dopiero 01 stycznia 2005r.
    Pzdr