  • 1. Data: 2003-03-31 07:37:45
    Temat: urlop wychowawczy i zatrudnienie
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    Wiem, że zmienił się kodeks pracy i teraz pracowica na urlopie wychowawczym
    może wystąpić do pracodawcy, by ją przyjął na niepełny etat. Moje pytania:
    1) czy musi to być 1/2 etatu, czy też może być np. 7/8?
    2) czy jest limit jaki może zarabiać pracownica zatrudniona na niepełny etat
    podczas urlopu wychowawczego?
    3) czy taka pracaownice nadal nie mozna zwolnic? Jezeli tak, to mozna byc 3
    lata na urlopie wychowawczym, byc zatrudniona na 1/2 etatu i pracodawca nie
    moze ja zwolnic.

    Czy ktos moze mi udzielic tych informacji?

    Wera