  • 1. Data: 2003-03-31 05:56:43
    Temat: [OT] Wrocław - zatrudnimy aplikanta radcowskiego
    Od: "Kancelaria Radcy Prawnego" <k...@i...pl>

    Kancelaria Radcy Prawnego we Wrocławiu zatrudni
    aplikanta radcowskiego.

    Oferty do 04.04.2003: k...@i...pl
    lub fax 071/369 90 71.

    PS. Od autorki: wiem, że to NTG.
    Ale analogiczne ogłoszenie na pl.praca.oferowana
    spotkało się z _zerowym_ odzewem...
    A podobno prawnicy strasznie szukają pracy...

    FUT: poster - jak chcecie mi nawrzucać to na priv.

    Pozdrawiam i znikam

  • 2. Data: 2003-03-31 09:48:35
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Kancelaria Radcy Prawnego" <k...@i...pl> wrote in message
    > Ale analogiczne ogłoszenie na pl.praca.oferowana
    > spotkało się z _zerowym_ odzewem...
    > A podobno prawnicy strasznie szukają pracy...

    Szukaja, szukaja, ale :

    1. Glównie próbuja dostac sie na aplikacje - jak juz sie dostana, to raczej
    klopotów nie maja. Widac, jak Wasze ograniczanie dostepu do zawodu odbija
    sie nawet na Was samych.
    2. Moze nie we Wroclawiu?

    A tak swoja droga, to nie mozna zatrdunic jeszcze jednego absolwenta, który
    wali glwoa w mur egzaminu aplikanckiego, zaplcic mu marne grosze i przytawia
    podpis pod jego ciezka praca? Przeciez wszyscy tak robia.

    Depi.