  • 1. Data: 2010-01-05 17:19:43
    Temat: urlop tacieżyński ????
    Od: "w" <s...@v...pl>

    Witam
    Córcia urodziła sie 13.03.2009 czy w mysl nowych przepisów należy mi sie
    jeszcze tydzień urlopu?
    Jeżeli tak to prosiłbym o podanie jakiegoś linka do ustawy bo dyrektor musi
    mieć czarno na białym.
    Z góry dzieki za wszelkie sugestie.

    z góry dzieki za info
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-05 17:20:12
    Temat: Re: urlop tacieżyński ????
    Od: "SPTRA_WAW" <o...@b...pl>

    > Z góry dzieki za wszelkie sugestie.
    czy jestes ojcem biologicznym?

    jk

  • 3. Data: 2010-01-05 20:20:59
    Od: Wiktor <a...@a...pl>

    w pisze:
> [...]
    > jeszcze tydzień urlopu?
    > Jeżeli tak to prosiłbym o podanie jakiegoś linka do ustawy bo dyrektor musi

    Dzisiaj w Dzienniku w dodatku Prawo było bardzo fajnie wszystko wyjaśnione.
    Masz prawo do tacierzyńskiego do 12-tego stycznia, bo 13-tego córka
    skończy już rok. Wniosek musi być złożony minimum na 7 dni przed
    terminem rozpoczęcia urlopu. Czyli praktycznie możesz zapomnieć o
    tacierzyńskim.

    Wiktor

  • 4. Data: 2010-01-05 20:22:14
    Od: Wiktor <a...@a...pl>

    Wiktor pisze:

> [...]

    ups, myślałem że chodzi o 13.01, a to jednam marzec :)
    Więc nie będziesz miał problemu. Polecam jeszcze raz dzisiejszy Dziennik

  • 5. Data: 2010-01-05 20:43:13
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 18:19:43 +0100, w napisał(a):

    > Z góry dzieki za wszelkie sugestie.

    A moze byc urlop ojcowski?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 6. Data: 2010-01-06 10:04:47
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 18:19:43 +0100, w napisał(a):

    > Córcia urodziła sie 13.03.2009 czy w mysl nowych przepisów należy mi sie
    > jeszcze tydzień urlopu?

    Tak, przysługuje Ci to uprawnienie. Spokojnie.
    Z tym że to jest 7 dni kalendarzowych - więc zapewne "wyjdzie" to jako pięć
    dni "czarnych".
    No chyba ze ktoś zna myk ze można ten urlop "rozbić" na np. "1x3 dni" i
    "1x4" dni ;)

    > Jeżeli tak to prosiłbym o podanie jakiegoś linka do ustawy bo dyrektor musi
    > mieć czarno na białym.

    Za co ten baran bierze kasę?
    Nie Ty jesteś od podawania podstawy prawnej - to jego zasrany obowiązek je
    znać - albo zatrudnić osobę która za niego będzie "się znała" na
    obowiązkach i przepisach kadrowych.

    > Z góry dzieki za wszelkie sugestie.

    http://www.placeonline.pl/rozliczanie_skladek_zus_ko
    ntrola_zus/urlop_ojcowski_kiedy_mozna_skorzystac_z_u
    prawnienia-404.html