  • 1. Data: 2010-01-05 14:20:44
    Temat: call centre jak audiotele ? !
    Od: andrzej <a...@g...com>

    Kilka razy dzwoniłem do wizz
    i ze zdumieniem stwierdziłem że zapłaciłem za niC ( usługa tj
    uzyskanie informacji nie wykonana opłata pobrana ) zapewne ten numer
    " W Polsce 0703 50 30 10
    (Cena za minutę połączenia: 3,66 zł za minutę. Z tel. stacjonarnych i
    komórkowych)
    "
    działa jak audiotele tzn oplata jest pobierana za każdą rozpoczętą
    minutę bez względu czy dodzwoniłem się do konsultanta czy do św
    Mikołaja ;)

    Pytanie czy taki prezent jest zgodny z prawem skoro ani na stronie
    https://wizzair.com/about_us/contact_us/
    anie w zapowiedzi teleserwisu nie ma Wyraźnej INFORMACJI że połączenie
    jest płatne niezależnie od tego czy dodzwonię się do konsultanta czy
    nie ?

    Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"

    A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??

  • 2. Data: 2010-01-05 14:34:22
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    andrzej wrote:

    > Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
    >
    > A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??

    a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
    mieli to zdaje sie wprowadzic

  • 3. Data: 2010-01-05 14:41:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 08:34:22 -0600, witek napisał(a):

    > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile? mieli to
    > zdaje sie wprowadzic

    W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie
    niektórych praw konsumentów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2010-01-05 15:14:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-05 15:34, witek wrote:

    > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
    > mieli to zdaje sie wprowadzic

    Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
    była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
    nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
    *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
    stroną.

  • 5. Data: 2010-01-05 15:16:58
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-05 15:41, Olgierd wrote:

    > W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie
    > niektórych praw konsumentów.

    Prawo telekomunikacyjne, art. 64 ust. 1 i 2

  • 6. Data: 2010-01-05 16:34:17
    Od: andrzej <a...@g...com>

    On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

> [...]
    > nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
    > *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest

    Nie przegapiłem,nagrałem
    treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
    proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
    zadzwonić później .. EOT
    całość trwa ok 100 s i tak kilka razy

  • 7. Data: 2010-01-05 18:49:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 06:20:44 -0800 (PST), andrzej napisał(a):

    > Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"

    Cennik zaakceptowałeś zapewne podpisując umowę ze swoim operatorem
    - więc go powinieneś znać.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2010-01-05 20:43:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-05 17:34, andrzej wrote:

> [...]
    > treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
    > proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę

    No to jeszcze raz, bo z Towjego opisu niewiele wynika.
    1. Po wybraniu numeru, a przed połączeniem powinien być komunikat typu
    "połączenie jest płatne 3 zł netto 3,66 zł brutto za każdą minutę" (art.
    64.2 PT).
    2. W trakcie połaczenia może być zapowiedź, że połaczenie jest płatne/

    W przypadku braku #1, masz uzasadnione podstawy do reklamacji u operatora.

  • 9. Data: 2010-01-05 20:50:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
    [ ciach ]

    Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
    sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
    jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
    muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.

    Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
    moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
    bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2010-01-05 21:35:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 16:16:58 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Prawo telekomunikacyjne, art. 64 ust. 1 i 2

    No właśnie, świtało mi, że tam też coś.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl