    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urlop tacieżyński ????
    Date: Wed, 6 Jan 2010 11:04:47 +0100

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 18:19:43 +0100, w napisał(a):

    > Córcia urodziła sie 13.03.2009 czy w mysl nowych przepisów należy mi sie
    > jeszcze tydzień urlopu?

    Tak, przysługuje Ci to uprawnienie. Spokojnie.
    Z tym że to jest 7 dni kalendarzowych - więc zapewne "wyjdzie" to jako pięć
    dni "czarnych".
    No chyba ze ktoś zna myk ze można ten urlop "rozbić" na np. "1x3 dni" i
    "1x4" dni ;)

    > Jeżeli tak to prosiłbym o podanie jakiegoś linka do ustawy bo dyrektor musi
    > mieć czarno na białym.

    Za co ten baran bierze kasę?
    Nie Ty jesteś od podawania podstawy prawnej - to jego zasrany obowiązek je
    znać - albo zatrudnić osobę która za niego będzie "się znała" na
    obowiązkach i przepisach kadrowych.

    > Z góry dzieki za wszelkie sugestie.

    http://www.placeonline.pl/rozliczanie_skladek_zus_ko
    ntrola_zus/urlop_ojcowski_kiedy_mozna_skorzystac_z_u
    prawnienia-404.html