  • 1. Data: 2007-08-21 19:23:37
    Temat: urlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok?
    Od: ala <r...@g...com>

    Jak w temacie - pracownikowi przysluguje bodajze 3 dni urlopu na
    zadanie w trakcie 1 roku. Czy moge wykorzystac go naraz w calosci?

    ala

  • 2. Data: 2007-08-21 19:30:19
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    ala pisze:
    > Jak w temacie - pracownikowi przysluguje bodajze 3 dni urlopu na
    > zadanie w trakcie 1 roku. Czy moge wykorzystac go naraz w calosci?
    >
    > ala

    Możesz. Ale zastanów się, czy jak wrócisz nie będzie Cię czekało
    wymówienie z pracy.

  • 3. Data: 2007-08-21 19:39:24
    Od: ala <r...@g...com>

    On 21 Sie, 21:30, Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> wrote:

    > Mo esz. Ale zastanów si , czy jak wrócisz nie b dzie Ci czeka o
    > wymówienie z pracy.

    Pomijajac pozaprawne konsekwencje typu: ktos sie na mnie pogniewa czy
    obrazi za to, ze bedzie musial ciezej pracowac wykonujac moja prace,
    to czy wypowiedzenie umowy na czas nieokreslony nie musi byc
    przypadkiem uzasadnione merytorycznie? Na przyklad zaniedbywaniem
    obowiazkow a nie zas wykorzystaniem przyslugujacych mi prawem dni
    wolnych na zadanie?

    ala

  • 4. Data: 2007-08-21 19:43:52
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    ala pisze:

> [...]
    > przypadkiem uzasadnione merytorycznie? Na przyklad zaniedbywaniem
    > obowiazkow a nie zas wykorzystaniem przyslugujacych mi prawem dni

    Może być uzasadnione "utratą zaufania", jeżeli np. wzięłaś urlop na
    żądanie, bo pracodawca Ci nie dał zwykłego. Czytałem gdzieś wypowiedź
    jakiegoś profesora na ten temat (że to wystarczające uzasadnienie). Nie
    jestem specem od prawa pracy, a szukać mi się nie chce.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-08-21 19:45:41
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    > Czytałem gdzieś wypowiedź
    > jakiegoś profesora na ten temat (że to wystarczające uzasadnienie).

    tutaj:

    http://www.gazetaprawna.pl/?action=showSection&numer
    =1955&dzial=2

    3. news od dołu

  • 6. Data: 2007-08-21 20:18:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1187724217.250602.218840@r34g2000hsd.googlegrou
    ps.com
    ala <r...@g...com> pisze:

    > Jak w temacie - pracownikowi przysluguje bodajze 3 dni urlopu na
    > zadanie
    4.

    > Czy moge wykorzystac go naraz w calosci?
    Tak. Zarówno naraz jak i na raz.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-08-21 20:23:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:faffbg$2io$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz
    <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> pisze:

    > Może być uzasadnione "utratą zaufania"
    Uzasadnione może być czymkolwiek.
    Kwestia czy się ostoi w sądzie...

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-08-21 20:55:34
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:faffbg$2io$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz

    > Uzasadnione może być czymkolwiek.
    > Kwestia czy się ostoi w sądzie...

    Racja.
    Ale zacznijmy od tego, że pracodawca musi chcieć wypowiedzieć umowę.

  • 9. Data: 2007-08-22 11:15:41
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    ala wrote:
    > Jak w temacie - pracownikowi przysluguje bodajze 3 dni urlopu na
    > zadanie w trakcie 1 roku. Czy moge wykorzystac go naraz w calosci?

    Podepnę się: czy można pracownika odwołać z takiego urlopu?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 10. Data: 2007-08-22 18:14:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fah5t1$muc$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Podepnę się: czy można pracownika odwołać z takiego urlopu?
    Tak. Urlop udzielony w trybie art. 167^2 KP jest nadal urlopem wypoczynkowym
    i możliwe jest odwołanie z niego zgodnie z art. 167 §1 KP.
    Jest to jednak raczej martwy zapis, gdyż uniemożliwienie pracodawcy
    zakłócania wypoczynku to łatwa sprawa.

    --
    Jotte