  • 1. Data: 2007-08-21 16:50:43
    Temat: kradzież samochodu kupionego za ubezpieczony kredyt.
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    Witam
    Szwagier kupił samochód zaciągając kredyt.
    Samochód po 2 miesiącach skradziono.
    Odnalazł się po tygodniu ale w lesie po dachowaniu i ograbiony (
    praktycznie wrak)

    Zanim się odnalazł dowiedział się, że skoro kredyt był ubezpieczony
    umorzą mu 40% kredytu.

    W wziązku, że się odnalazł szanse na umorzenie kredytu zniknęły czy nie?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-08-21 17:05:46
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Krzysztof L napisał(a):
    > W wziązku, że się odnalazł szanse na umorzenie kredytu zniknęły czy nie?

    Wrozek brak, przeczytajcie umowy z bankiem (takze decyzje o umorzeniu)
    oraz z ubezpieczycielem

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-21 17:27:53
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Z tego co mi wiadomo samochody wziete na kredyt maja OCi AC wiec w czym
    problem AC placi za takie wypadki.

  • 4. Data: 2007-08-21 17:46:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.08.2007 MT <s...@d...null> napisał/a:
    > Z tego co mi wiadomo samochody wziete na kredyt maja OCi AC wiec w czym
    > problem AC placi za takie wypadki.

    Problem tylko taki, że AC wypłaci tyle, ile zakład ubezpieczeń uważa, a
    resztę dopłaca kredytobiorca. To rzadko kiedy jest korzystne.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2007-08-21 18:14:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Samotnik wrote:

    > Problem tylko taki, że AC wypłaci tyle, ile zakład ubezpieczeń uważa,
    > a resztę dopłaca kredytobiorca. To rzadko kiedy jest korzystne.

    no jakoś cieżko znaleźć podstawy do znacznego zaniżenia odszkodowania gdy
    samochód miał 2 miesiące, choć może się skończyć w sądzie.

  • 6. Data: 2007-08-22 13:36:52
    Od: "Nikon" <n...@g...pl>

    myslalem ze ubezpieczenie kredytu jest na wypadek braku
    pracy lub mozliwosci podjecia pracy , mam na mysli przyczyny zdrowotne ...

    Nikon