eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawourlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok? › Re: urlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok?
    From: ala <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok?
    Date: Tue, 21 Aug 2007 12:39:24 -0700

    On 21 Sie, 21:30, Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> wrote:

    > Mo esz. Ale zastanów si , czy jak wrócisz nie b dzie Ci czeka o
    > wymówienie z pracy.

    Pomijajac pozaprawne konsekwencje typu: ktos sie na mnie pogniewa czy
    obrazi za to, ze bedzie musial ciezej pracowac wykonujac moja prace,
    to czy wypowiedzenie umowy na czas nieokreslony nie musi byc
    przypadkiem uzasadnione merytorycznie? Na przyklad zaniedbywaniem
    obowiazkow a nie zas wykorzystaniem przyslugujacych mi prawem dni
    wolnych na zadanie?

    ala