  • Data: 2002-07-23 14:50:43
    Temat: urlop a zwolnienie z pracy
    Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Załóżmy, że:
    Pracuję ponad 10 lat, więc mam 26 dni urlopu rocznie. Jest teraz lipic więc
    należy mi się 26/12*7=~~16 dni urlopu, ale na planowanym grafiku urlopów jest
    napisane, że mam tych dni 26 (rozumiem, że zaliczkowo do końca roku).
    Co będzie, gdy wykorzystam całe 26 dni urlopu w lipcu i sierpniu, a potem
    powiedzmy we wrześniu zostanę zwolniony z pracy ?? (umowę wypowie pracodawca z
    powodu redukcji etatów)

    1. Czy urlop należny liczy się do momentu wręczenia wypowiedzenie, czy też do
    końca okresy pracy (czyli 3 mięsiące dłużej w opisywanym przypadku)

    2. Z czym wiąże się wykorzystanie większej liczby dni urlopu niż się należy
    (zwolnienie przed końcem roku)