    From: Piotr Mlynski <a...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urlop
    Date: Wed, 23 Oct 2002 10:10:00 +0200

    Witam,

    Mam takie pytanko dotyczace ilosci przyslugujacego mi urlopu. Mianowicie
    jestem po studiach (a wiec jesli sie nie myle to mam za to 8 lat stazu
    do obliczania urlopu), oprocz tego przepracowalem juz troche: zostalem
    zatrudniony w marcu 2001, a wiec w marcu 2003 bedzie lacznie 10 lat. Czy
    wobec tego bedzie mi juz przyslugiwac w 2003 roku 26 dni urlopu, czy tez
    moze tylko 20 dni bo na 1 stycznia 2003 jeszcze nie bedzie tych 10 lat,
    czy wreszcie cos posredniego np. 25 dni bo (20 *3 + 26 * 9)/12 w
    przyblizeniu 25 - tutaj 20, 26 to ilosc dni urlopu 3, 9 - to
    ilosc miesiecy.

    Pewnie ten ostatni wariant jest najmniej prawdopodobny, ale tak naprawde
    to nie wiem jak to powinno byc.

    Moze jest ktos kompetentny, kto zechcialby mi udzielic odpowiedzi?

    Pozdrawiam,

    Amphi