  • Data: 2007-04-27 11:20:34
    Temat: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: czonek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mogę sobie poradzić z uporczywymi telefonami z marketingu polskich
    książek telefonicznych, ich nachalność wyprowadziła mnie z równowagi
    doszło do telefonicznej pyskówki i się zaczęło i ilość telefonów od nich
    wzrosła, dochodzi do tego, że natychmiast po odłożeniu słuchawki mam
    kolejny, skala zjawiska jest taka że mozna mówic tylko o złośliwiości.
    ja po prostu nie chcę z nmi już rozmawiać. jak sobie o mnie przypomna
    potrafią mi nawet godzine blokować linię, uniemożliwiają mi prowadzenie
    działalności, zajmują czas pracownikom. Przeciez na takie sku ....
    syństwo musi być jakiś sposób. Bardzo prosze o podpowiedź jakie prawa mi
    przysługują i czy im mogę jakimiś sankcjami zagrozić.