    From: "mariusz" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: upierdliwy dziennikarz...
    Date: Fri, 14 Mar 2003 16:21:49 +0100

    witam grupe
    dziennikarz "wiejskiej gazetki" upierdliwie wypytuje na temat mojej
    działalnosci gospodarczej, powołujac sie na prawo prasowe i straszac
    prokuratorem, co prawda nie mam nic do ukrycia ale drazni mnie podejscie w
    stylu:
    "Drogi Panie,
    prasa nie musi z niczego sie tłumaczyć..."
    "Jak wykorzystam informacje - to juz tylko moja sprawa.
    W przypadku dalszej zwłoki w przekazaniu nam informacji i utrudnianiu naszej
    pracy dziennikarskiej, zmuszony będę skierowac sprawę do prokuratury.
    Na informaje oczekuję do jutra."
    takie teksty otrzymałem po kulturalnym zapytaniu do czego potrzebne mu
    informacji...
    jak pozbyc sie insekta?

    pozdr all
    mariusz