  • Data: 2003-03-15 20:16:51
    Temat: Re: upierdliwy dziennikarz...
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    mariusz napisał(a):

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nie
    >
    > przejmowac sie zbytnio nie przejmuje, ale bym wolał aby nie robił mi zbednej
    > "reklamy",
    > gdyby chodziło o ziemniaki to bym sie nie przejmował, pisałem o profilu
    > działalnosci...
    > chyba za powaznie wziałes te "wiejska gazetke", to taka troche wieksza
    > 'wies'
    > pozdr mariusz

    Tak czy inaczej nie masz zadnego obowiazku udostepniac mu jakichkolwiek
    informacji. Jezeli juz to masz prawo do autoryzacji tego tekstu.
    A tak w ogole to bym zadzwonil do naczelnego (chyba jest tam jakis szef) i
    pogadal bym z nim.
    A jak by nie poskutkowalo to ja bym go postraszyl policja i prokuratorem.
    Niech nie bedzie taki cwaniak :)
    Pozdrawiam
    rajusan