  • 21. Data: 2005-01-15 11:54:23
    Temat: Re: unieważnienie małżeństwa
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    news:csau08$c65$2@news.onet.pl...
    > sandra napisał(a):
    > > a musi ?
    >
    > zależy co chce osiągnąć

    :) w tym konkretnym przypadku nie widze celu by chcial cos osiagac

    Sandra

  • 22. Data: 2005-01-15 17:29:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > 2. bezplodna ukrywajaca ten faktr partnerka zgdaza sie na jakakolwiek
    > wspolprace.

    Niby racja, ale jak z kolei w noc poślubną, to się tego raczej nie dowiesz.
    Tu raczej o co innego chodzi.

  • 23. Data: 2005-01-15 17:32:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    > moglbys podac art.?

    Ni, bo go nie ma. Jest przepis uznający zawarcie małżeństwa konkordatowego
    za równoczesne zawarcie ślubu "cywilnego". Ale nie ma przepisu, który
    unieważnienie małżeństwa przez kościół równoważy z unieważnieniem małżeństwa
    przez władze cywilne, czy też rozwód.

  • 24. Data: 2005-01-16 07:55:06
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    nazir_altamar napisał(a):
    > hm... sprawa wygląda następująco
    > małżeństwo nie skonsumowane
    > ślub był konkordatowy
    >
    > jak można unieważnić takie małżeństwo? czy trzeba wtedy brać rozwód cywiny?
    >
    > Nigdzie w archiwum nie znalazłem interesujących mnie informacji
    >
    > nazir_altamar

    Trzeba wziąść rozówd przed sądem.

    --
    :) Johnson

  • 25. Data: 2005-01-17 08:41:42
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > W Kościele Katolickim nie ma czegoś takiego, jak 'rozwód'.

    Przeczytaj powyższe zdanie jeszcze raz i zastnanów się proszę,
    co ma USC do Kościoła Katlickiego.

    > Duh - a co oznacza słowo 'unieważnienie'? No dobra - 'anulowanie',
    > jeśli wolisz...

    Wiesz, że w KK nie ma rozwodu, a nie wiesz "co jest"?

    Eh.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 26. Data: 2005-01-17 09:03:21
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Lukasz Kozicki wrote:

    > Przeczytaj powyższe zdanie jeszcze raz i zastnanów się proszę,
    > co ma USC do Kościoła Katlickiego.

    > Wiesz, że w KK nie ma rozwodu, a nie wiesz "co jest"?

    "Stwierdzenie niewaznosci" ?

    Boguslaw

  • 27. Data: 2005-01-17 09:04:50
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>