  • From: "SapeR" <s...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowy o prace z czlonkami zarzadu w SA ????
    Date: Fri, 26 Apr 2002 13:11:56 +0200

    Witam serdecznie !

    Mam taka kwestie ; mam osobe X, ktora od lat jest pracownikiem Y S.A.
    i powolano ja na czlonka zarzadu ! Wiadomo, ze jezeli nie chce tworzyc
    stosunku pracy pomiedzy spolka a czlonkiem zarzadu - to nie podpisuje nowej
    umowy - ale czy w takim razie mozna 'jechac' na starej umowie o prace
    na stanowisko dyrektorskie (bo takie mial zawsze Pan X i w zasadzie bedac
    czlonkiem
    zarzadu, nadal bedzie pracownikiem na stanowisku dyrektorskim).

    I teraz kwestia jest taka - chcem zmienic temu Panu wysokosc wynagrodzenia
    ustanowionego w tej starej umowie o prace ! Jak mam to zrobic, wobec faktu,
    ze on jest
    teraz czlonkiem zarzadu ? Czy te czynnosci musza juz byc dokonywane w trybie
    przewidzianym jak dla umow z czlonkami zarzadu (pelnomocnicy - Rada
    Nadzorcza),
    czy tez moge to robic jak w stosunku do kazdej umowy o prace z kazdym
    pracownikiem
    w S.A., czyli przez dzialania Prezesa Zarzadu ? No bo dotyczy ta kwestia w
    zasadzie umowy
    o prace z dyrektorem jakiegos tam pionu, a nie sprawowanej przez niego
    funkcji
    członka Zarzadu ?

    Pozdrawiam

    sap