  • 1. Data: 2005-01-20 09:16:21
    Temat: umowa z Idea. - rachunek zaplacony a oni i tak chca mi wylaczyc telefon
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    rachunek zaplacilem 3 stycznia, i dostalem smsa ze mam im przeslac
    potwierdzenie faksem,
    wyslalem faks
    tydzien pozniej kolejny sms ze nie zaplacilem rachunku
    wyslalem drugi faks

    wczoraj sms ze mi wylacza telefon z dniem 21 stycnzia jesli nie zaplace
    rachunku, wiec zadzwonilem do BOK i mowie jak wyglada sytuacja, nakazali
    wyslac mi kolejny faks, podali inny numer,
    faks wyslalem
    dzwonie dzisiaj a oni mi mowia ze ciagle mam nie zaplacony, czy w zwiazku z
    tym jak mi wylacza jutro telefon mimo to ze mam zaplacony rachunek, moge
    zerwac z nimi umowe? mam podpisana jeszcze na pol roku, ale nie mam czasu
    sie im tlumaczyc i latac z jakims swistkiem po ich biuracha, bo maja burdel
    w dokumentach, czy jesli wylacza mi telefon, moge napisac pismo ze
    rezygnuje z ich uslug z ich winy??? (i nie narazic sie na zadne koszta,
    telefon potrzebuje i podpisze umowe z inna firma niz z ta IDEA)

    P.S. prosba o faks przychodzi do mnie tak co drugi miesiac, wkurzalem sie,
    wysylalem faksa i bylo wszystko w porzadku, ale teraz to przegieli

  • 2. Data: 2005-01-20 10:20:34
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Sebastian wrote:

    > dzwonie dzisiaj a oni mi mowia ze ciagle mam nie zaplacony, czy w zwiazku z
    > tym jak mi wylacza jutro telefon mimo to ze mam zaplacony rachunek,

    Czy jesteś pewien że firma (agencja? bank? poczta?) w której płaciłeś
    rachunki przekazywała pieniądze na konto Idei? W moim mieście była
    taka, co tylko zbierała pieniądze na swoje konto (śledztwo chyba
    jeszcze trwa).

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 3. Data: 2005-01-20 10:46:41
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

> [...]
    > rachunki przekazywała pieniądze na konto Idei? W moim mieście była
    > taka, co tylko zbierała pieniądze na swoje konto (śledztwo chyba

    przelew przez bank, i trafilo na konto, idea zawala

  • 4. Data: 2005-01-20 11:50:37
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Sebastian* wrote in <news:cso2b7$6t1$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > przelew przez bank, i trafilo na konto, idea zawala

    poza tym ja bym ich wyslal na drzewo i kazał sobie sprawdzic w
    ksiegowosci przelewy, mówiąc że przelew od wyksiegowania do
    zaksiegowania idzie max 24h i niech ze swoim bankiem gadają - ale moze
    dlatego ze kłótliwy jestem ;)

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

  • 5. Data: 2005-01-20 12:27:06
    Od: WodnikJaqb <w...@o...pl>

    Użytkownik Sebastian napisał:
> [...]
    >

    > P.S. prosba o faks przychodzi do mnie tak co drugi miesiac, wkurzalem sie,
    > wysylalem faksa i bylo wszystko w porzadku, ale teraz to przegieli
    witam
    to widze ze oni (idea) nie tylko mnie tak traktuje :-)
    w dobie konkurencji az wstyd ze maja taki burdel w
    dokumentacji!!! ale co sie dziwic... wszak wyrosli z TPSA...

    Wodnik

  • 6. Data: 2005-01-20 14:04:47
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    _ValteR_ wrote:

> [...]
    > ksiegowosci przelewy, mówiąc że przelew od wyksiegowania do
    > zaksiegowania idzie max 24h i niech ze swoim bankiem gadają - ale moze

    juz sie sprawa wyjasnila, rachunek placila firma i w tej firmie ktos zrypal
    sprawe, telefony sa w sieci era i idea, tylko ze ktos kto placil wyslal
    kaze za kazdy telefon na ruchunek ery,

    dzisiaj poszla nowa wplata,

  • 7. Data: 2005-01-20 15:42:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Sebastian wrote:
    > juz sie sprawa wyjasnila, rachunek placila firma i w tej firmie ktos
    > zrypal sprawe, telefony sa w sieci era i idea, tylko ze ktos kto
    > placil wyslal kaze za kazdy telefon na ruchunek ery,

    to jak wysylales fax do IDEI nie widziales ze odbiorcą przelewu wykonanego u
    ciebie w firmie byla ERA?
    widzisz, ze nie zawsze winni sa inni :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-01-20 16:09:12
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    blad wrote:

    > to jak wysylales fax do IDEI nie widziales ze odbiorcą przelewu wykonanego
    > u ciebie w firmie byla ERA?
    > widzisz, ze nie zawsze winni sa inni :-)

    bo to wygladalo tak:
    pani Marysiu przeslij faksem potwierdznie przelewu za komoreczke, bo to
    zaplacone?
    -tak zapacone (podala swistek \, rzucilem okiem ze przelew zrealizowany,
    numer konta mi nic nie mowil), przeslalam faks

    i tak 3 razy,

  • 9. Data: 2005-01-20 18:16:36
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Thu, 20 Jan 2005 17:09:12 +0100, Sebastian napisał(a):

> [...]
    > -tak zapacone (podala swistek \, rzucilem okiem ze przelew zrealizowany,
    > numer konta mi nic nie mowil), przeslalam faks

    no to trzeba najpierw Marysię pytać a nie grupę
    JanuszHr

  • 10. Data: 2005-01-20 21:40:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janusz wrote:

    > no to trzeba najpierw Marysię pytać a nie grupę

    Swoją szosą 'yntetygenci' z idei mogli zwrócić uwagę, że numer konta był
    błędny - w końcu oni powinni swoje numery kont znać.