  • 1. Data: 2005-01-20 09:00:21
    Temat: Brak ciepłej wody - jak długo?
    Od: "Remigiusz Łagoda" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam Szanownych grupowiczów!

    Poradźcie proszę czy jest jakiś przepis regulujacy brak dostawy ciepłej wody
    przez spółdzielnie mieszkaniową? (mieszkanie spółdzielczo-własnościowe) Od
    poniedziałku tj. 17-01-2005 rozpoczął się remont rur ciepłej wody ( poziomy)
    do dnia dzisiejszego jesteśmy bez ciepłej wody a co najgorsze to dzwonię
    sobie do spółdzielni juz lekko zirytowany tą sytuacją, a pan z działu
    technicznego oświadcza mi że tak sytuacja może potrwać jeszcze do przyszłego
    tygodnia!! Argumentował to tym iż nasza klatka jest ostatnia w ciągu i
    ostatnia będzie podłączona bo wymieniają rury po kolei. Czy naprawdę nie ma
    jakiegoś przepisu, który reguluje w jakim czasie spółdzielnia powinna wykonać
    taką wymianę?? Proszę poradźcie coś.

    pozdrawiam

    Remik

  • 2. Data: 2005-01-20 10:08:35
    Temat: Re: Brak ciepłej wody - jak długo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    ma
    > jakiegoś przepisu, który reguluje w jakim czasie spółdzielnia powinna

    poczytaj na stronach sanepidu.

    P.