  • 1. Data: 2005-01-20 02:34:26
    Temat: Sąd Grodzki pytania...
    Od: "Szczypior" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszytskich grupowiczów
    Jeszcze nigdy nie byłem na tej grupie,ponieważ nie miałem problemów z
    prawem.Do wczoraj.Wczoraj z kolegą poszlismy na piwko.Piwo zostało wypite
    przez kolege a ja nie dopiłem bo juz nie mogłem.Zostalismy jeszcze ażeby
    pogadać i nagle nadjechał radiowóz.Policjant powiedział że widział jak
    piliśmy i proponuje 100 zlotowy mandat za picie alkoholu w miejscu
    publicznym.Oczywiście z kolega zaprzeczylismy że piliśmy,ponieważ w
    obecności tych panów rzeczywiście tak bylo.Zauwazyłem że policjant bardzo
    zdenerwował się naszą odmową więc powiedział że jeszcze zaśmiecamy okolice i
    zmienił wysokość mandatu na 150 złotych.Wtedy juz nie wytrzymałem ponieważ
    zawsze wyrzucam butelki do kosza i powiedziałem że policjant nie mówi
    prawdy.Na co On że to nieważe co mowimy bo i tak sprawa zostanie wygrana
    przez nich w Sądzie Grodzkim.Drugi Pan policjant zabrał nam butelki i
    powiedzial ze beda w razie potrzeby zdjete odciski palców z butelek:)Po
    prostu nie mam słów na tą sytuację.
    Pytanie 1.Co grozi mi w przed Sądem Grodzkim??
    Pyt 2.Czy moge powołać świadków i przyjść z adwokatem.
    Pyt 3.Czy policjant może zatrzymać moją butelke do celów dowodowych??
    Pyt 4.Czy jest jakaś szansa na wygranie takiej sprawy.
    Jestem przekonany o swojej niewinności,tylko pytanie jak to teraz udowodnić.
    Dziękuję za wszelkie sugestie i odpowidzi.
    Pozdrawiam
    Szczypior

  • 2. Data: 2005-01-20 12:24:25
    Temat: Re: Sąd Grodzki pytania...
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Szczypior wrote:
    >Oczywiście z kolega zaprzeczylismy że
    > piliśmy,ponieważ w obecności tych panów rzeczywiście tak
    > bylo.

    No ale wogole piliscie przeciez, wiec mandat sie nalezy.

    Zauwazyłem że policjant bardzo zdenerwował się naszą odmową więc
    > powiedział że jeszcze zaśmiecamy okolice i zmienił wysokość mandatu
    > na 150 złotych.

    No coz, na wladze neui poradze. Trzeba bylo grzecznie zagadac, obiecac
    poprawe... - moze skonczyloby sie na pouczeniu.

    nie wytrzymałem ponieważ zawsze wyrzucam

    > Pytanie 1.Co grozi mi w przed Sądem Grodzkim??

    Grzywna w wysokosci mandatu lub wieksza, zapewne...

    > Pyt 2.Czy moge powołać świadków i przyjść z adwokatem.

    Mozna - jesli, chcesz stracic kilkakrotnie wiecej pieniedzy, niz 100 zl
    mandatu.

    > Pyt 4.Czy jest jakaś szansa na wygranie takiej sprawy.

    Marne szanse. Ale jest tez nieoceniona zaleta: na przyszlosc pokorniejszy. A
    pokorne ciele dwie matki ssie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-01-20 12:49:16
    Od: "Szczypior" <s...@p...onet.pl>

    Ale nie piliśmy w miejscu publicznym,nikt mi nie udowodni że piłem w
    miejscu publicznym.
    Czy można gdzieś zasięgnąć rady co zrobić jeżeli ktoś Cię niesłusznie
    oskarża??

  • 4. Data: 2005-01-26 17:00:45
    Od: "Bogen" <b...@C...pl>

    Użytkownik "Szczypior" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale nie piliśmy w miejscu publicznym,nikt mi nie udowodni że piłem w
    > miejscu publicznym.

    Poczytaj ustawe o wychowaniu trzezwosci.

    pozdr
    bogen