  • 1. Data: 2005-07-27 18:00:35
    Temat: Zydzi atakuja teraz Bialorus?
    Od: "boukun" <b...@m...com>

    Od jakiegos czasu w polskojezycznych mediach naglasniana jest sprawa
    dotyczaca odbytych, rzekomo z naruszeniem przepisow, wyborow wladz Zwiazku
    Polakow na Bialorusi (ZPB). Konflikt, ktory nabral niepokojacy rozmiar na
    szczeblu dyplomatycznym obu krajow, wydaje sie byc celowo dmuchany przez
    polskie MSZ pod kierownictwem Zyda Rotfelda i zaostrzany przez
    polskojezyczne media.

    Wybrana w marcu w dosc sporny sposob na przewodniczaca ZPB Andzelika Borys
    (okazala twarz polskiej Zydowki) i reszta spornych nowo wybranych wladz, jak
    ulal przypominaja ruchy marcowych KOR-nikow z 1968 roku. Wedlug wladz
    bialoruskich, probuja oni upolitycznic Zwiazek i tworzyc opozycje wobec
    prezydenta Lukaszenki. U nas przerabiano to dwa razy. Nieudane proby
    przejecia wladzy w 1968 roku, powiodly sie Zydom w 1989 roku.

    Histeria, jaka opanowala skladajace sie niemal calkowicie z narodu
    zydowskiego polskie MSZ, pozwala nam na snucie podejrzen, co do celowosci
    dzialan tegoz resortu wobec dyplomatow bialoruskich rezydujacych w Polsce.
    Wiemy jak bardzo syjonistom z Polski i przede wszystkim USA (bo tu i tam
    maja oni najwieksza wladze nad naszym i amerykanskim narodem), zalezalo na
    przerobieniu narodu ukrainskiego do opowiedzenia sie za zachodnia
    "demokracja" (neoliberalizm zydowski - czyli wladza kupowana za pieniadze).
    Przekonuja nas przy tym wypowiedzi prezydenta Lukaszenki, ze wladze w
    Polsce, chca za posrednictwem ZPB, propagowac na Bialorusi interes
    amerykanski (syjonistow - moj przypis) i ingeruja w wewnetrzne sprawy
    Bialorusi. W przekonaniu tym, ze swiatowy syjonizm szykuje sie do kolejnej
    "fioletowej" rewolucji, tym razem na Bialorusi, utwierdzaja nas poczynania
    Zydow Goldsteina-Cimoszewicza i Kalksteina-Kaczynskiego, ktorzy jednym
    glosem przystapili do antybialoruskiej kampanii.

    Cos mi sie zdaje, ze i tym razem przyjdzie Polakom zaplacic, jak za okupacje
    Iraku, wysoka cene za polityczne harce polskich przywodcow. W koncu to
    Polacy ich wybrali i polskie nosza nazwiska, a ze to przebierancy celowo
    dzialajacy na oslabienie naszego kraju, tego w polskojezycznych mediach
    Polakom nikt nie powie.

    Sama Komisja Unii Europejskiej stwierdzila, ze nie zamierza mieszac sie w
    bilateralne stosunki polsko-bialoruskie, zdajac sobie doskonale sprawe, ze
    tak deto dmuchana przez polskie MSZ antybialoruska kampania moze byc dla
    Europy i istnienia pokoju za goraca.

    Pozostaje miec tylko nadzieje, ze zapedy syjonistow ostudza polscy wyborcy i
    Zydow Cimoszewicza, Kaczynskiego i Rotfelda za dwa miesiace popedzimy na
    cztery wiatry. Wtedy Stosunki Polski z naszym wschodnim sasiadem ulegna
    poprawie i normalizacji. Bo dzisiaj, to my zadnej dyplomacji w Polsce nie
    posiadamy, tylko kilku chamow, za ktorych musimy sie wstydzic.

    boukun

  • 2. Data: 2005-07-27 18:16:59
    Temat: Re: Zydzi atakuja teraz Bialorus?
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    > poprawie i normalizacji. Bo dzisiaj, to my zadnej dyplomacji w Polsce nie
    > posiadamy, tylko kilku chamow, za ktorych musimy sie wstydzic.

    Witam starego bywalca grup.
    Poszło to na adres :t...@f...pl oraz s...@f...pl
    Tomasz Szilder
    ul.Zamkowa 1/1d
    Centrum Internetowe
    58-100 Swidnica
    +48 74 8520889
    Niech wiedzą ludzie kto i co pisze.

    Michał

  • 3. Data: 2005-07-27 18:24:35
    Od: "boukun" <b...@m...com>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Witam starego bywalca grup.
    > Poszło to na adres :t...@f...pl oraz s...@f...pl
    > Tomasz Szilder
    > ul.Zamkowa 1/1d
    > Centrum Internetowe
    > 58-100 Swidnica
    > +48 74 8520889
    > Niech wiedzą ludzie kto i co pisze.
    >
    > Michał

    Mecenas donosiciel?

    Na mnie pisano juz tysiace donosow, a i wyroki nieprawomocne za wlonosc
    slowa zapadly!

    boukun jestem, stad ta moja nonszalancja!

  • 4. Data: 2005-07-27 18:29:10
    Od: "boukun" <b...@m...com>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Na pl.soc.polityka lepiej rozumieja problem, cytuje odpowiedz innego
    dyskutanta:

    już zaatakowali z samym Geremkiem na czele -gryźli klamki od białoruskiej
    ambasady w myśl pieśni

    To my chłopcy z PeDe
    Zrobimy w Mińsku rewolucje
    Bo za sny na steropianie
    Mamy dług zobowiazanie

    Przeskoczymy wszystkie płoty
    Postawimy wam namioty
    Bo to jest ogromny wstyd
    Ze nie rządzi u was Żyd

    Mamy wielkie doświadczenie
    chleb zamienim wam w kamienie
    ograbimy was w niewoli
    bo kto wolny to nas boli

    świąt z siwuchą całe krocie
    zapewnimy bezrobocie
    A jak wychyli się który
    Nie dotrwa emerytury

    Damy wam rozpusty żadze
    Lecz złupimy wam pieniądze
    Damy wam porządek stały
    Gwałcić będą was pedały
    ---------------------------

    boukun

  • 5. Data: 2005-07-27 20:28:29
    Od: yabby <y...@p...gazeta.pl>

    boukun po przerwie w zazywaniu tabletek powypisywal brednie....

    Lecz sie czlowieku ...z nienawisci do innych !! YaBBy

  • 6. Data: 2005-07-27 21:01:31
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "yabby" <y...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > boukun po przerwie w zazywaniu tabletek powypisywal brednie....
    >
    > Lecz sie czlowieku ...z nienawisci do innych !! YaBBy

    Może niech go Abracham BUSEnzweig obrzeza?

    vertret

  • 7. Data: 2005-07-27 23:48:58
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    Panie Boukun... Pan bohaterem ukrainskim jestes, a nie bialoruskim... cos
    sie pokielbasilo chyba. Polecam terapie brandzel-machen i lekture
    Sienkiewicza, tez Zyda!

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2005-07-28 15:47:32
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Witam starego bywalca grup.

    A ty palancie musiales zacytowac 4kb gówna ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-07-29 01:22:55
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > A ty palancie musiales zacytowac 4kb gówna ?

    A ty, kulturalny czlowieku, musiales odprysknac czlowiekowi, jak pies
    latarni?

    *PLONK*

    Tiger