  • 1. Data: 2004-08-30 19:34:45
    Temat: umowa spółki i problem z PKD
    Od: "fantomas" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl>

    Firma ma się zajmować pośrednictwem w handlu (export,import) z opcją zakupu
    towarów w polsce i sprzedazy za granicę (wewnątrz i poza UE) jak i
    pośrednictwie w zawieraniu kontraktów zakgranicznych.
    Towar różny. W związku z tym musze wpisać wszystkie opcje handelu
    hurtowego/detalicznego wszystkimi towarami z PKD ??
    dzieki za pomoc

    ---

  • 2. Data: 2004-08-31 10:01:04
    Temat: Re: umowa spółki i problem z PKD
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "fantomas" <fantomas80[cut.wytnij]@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cgvvdv$du6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Towar różny. W związku z tym musze wpisać wszystkie opcje handelu
    > hurtowego/detalicznego wszystkimi towarami z PKD ??

    podobno (a nawet napewno przynajmniej u mnie tak przeszło) można wpisac
    tylko główną grupe, ale zależy na jakiego referendarza trafi wniosek

    galis

  • 3. Data: 2004-08-31 10:25:54
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > podobno (a nawet napewno przynajmniej u mnie tak przeszło) można wpisac
    > tylko główną grupe, ale zależy na jakiego referendarza trafi wniosek

    muszą być minimum 4 cyfry.
    pozdr
    K.

  • 4. Data: 2004-08-31 10:36:11
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Kaliope" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > muszą być minimum 4 cyfry.
    > pozdr
    > K.

    u mnie przeszło z dwoma wiec okazuje sie że nie muszą być 4

    galis

  • 5. Data: 2004-08-31 17:32:39
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > u mnie przeszło z dwoma wiec okazuje sie że nie muszą być 4

    farciarz z Ciebie:-) nam z tego powodu, kazali prostować umowę spółki (KRS
    Warszawa Śródmieście)
    pozdr.
    K.

  • 6. Data: 2004-09-01 05:54:22
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > farciarz z Ciebie:-) nam z tego powodu, kazali prostować umowę spółki (KRS
    > Warszawa Śródmieście)
    > pozdr.
    > K.

    u mnie też KRS Warszawa
    w KRS rządzą referendarze co oni sobie wymyślą tak ma być, a każdy inaczej
    sobie wymyśla ;)

    pozdr
    galis

  • 7. Data: 2004-09-01 07:11:31
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > u mnie też KRS Warszawa
    > w KRS rządzą referendarze co oni sobie wymyślą tak ma być, a każdy inaczej
    > sobie wymyśla ;)
    . Niestety masz rację - nadal w większości urzędów (nie mówię, że we
    wszystkich) nie jest ważna litera prawa, tylko "widzi mi się"
    bardzo_ważnej_osoby_urzędowej:-)
    Miłego dnia Wszystkim Grupowiczom:-)
    Kaliope