  • 1. Data: 2004-08-30 17:30:02
    Temat: Ustawa o języku polskim ...
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witajcie

    Od kiedy obowiązuje ustawa o języku polskim, w której
    Sprzedawca ma obowiązek umieszczenie instrukcji obsługi w języku polskim.
    ??

    A może takiego obowiązku nie ma ??

    Pozdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-08-30 17:33:08
    Temat: Re: Ustawa o języku polskim ...
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Marsjusz* [ m...@o...pl ] napisał(a):

    > Od kiedy obowiązuje ustawa o języku polskim, w której
    > Sprzedawca ma obowiązek umieszczenie instrukcji obsługi w języku
    > polskim. ??
    > A może takiego obowiązku nie ma ??

    jest, ale nie wiem od kiedy obowiazuje (kolo 2 lat?)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-08-30 18:12:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 17:30:02 GMT, Marsjusz naskrobał(a):

    > Witajcie
    >
    > Od kiedy obowiązuje ustawa o języku polskim, w której
    > Sprzedawca ma obowiązek umieszczenie instrukcji obsługi w języku polskim.
    > ??

    jest, jest bodajże w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumneckiej z 27 lipca 2002 - konkretnie art 3 par 1,2,5 choć nie jestem
    pewny czy juz wcześniej w KC nie było odpowienich restrykcji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org