    From: "Tomek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: umowa przedwstepna przed kupnem mieszkania!!!!
    Date: Fri, 13 Feb 2004 08:25:52 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@dial-198.elblag.dialog.net.pl

    witam serdecznie!!!
    mam mala prosbe do grupowiczow. w okolicach maja - czerwca mam zamiar kupic
    mieszkania. mieszkania juz wybralem i z dotychczasowym wlascicielem sie
    dogadalem i sprawa praktycznie jest ustalona. doszlismy jednak do wniosku ze
    nalezaly spisac jakas umowe przedwstepna i wplacic mala zaliczke zeby
    zabezpieczyc obie strony przed jakims wykretem. i tu pojawia sie moje
    prosba. macie moze jakis wzor takiej umowy. bede bardzo wdzieczny za
    podeslania lub podanie jekiegos linka gdzie moge cos takiego wyszperac bo
    google sie nie spisaly zbyt dobrze. z gory wielkie dzieki!!!!

    --
    Tomek

    t...@w...pl
    GG: 986254