  • Data: 2004-02-24 22:26:25
    Temat: Re: umowa przedwstepna przed kupnem mieszkania!!!!
    Od: "Monika" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W umowie przedwstępnej musi być określony termin wydania lokalu
    mieszkalnego: protokołem zdawczo - odbiorczym oraz termin podpisania aktu
    notarialnego przenoszącego własność (innej umowy - bez tego typu zapisów nie
    warto podpisywać). Opróz tego jedynym zabezpieczeniem dla kupującego jest
    zawarcie umowy przedwstępnej w formie aktu notarialnego z wpisem roszczenia
    o wybudowanie lokalu do Księgi Wieczystej. Umowy zawarte przy udziale
    notariusza mogą być podstawą do wysuwania roszczeń przed Sądem. Taksa
    notarialna to połowa kosztów przeniesienia własności: czyli teraz płacicie
    1/2 taksy i potem kolejną połówkę :-)
    WARTO
    Developerzy bardzo czesto podpisuja umowe przedwstępną - cywilną i po
    wpłacie I raty - na prośbę klienta przystępują do zawarcia umowy w formia
    AN.

    Monika

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hm... jak kupowalem dzialke, to notariusz mi powiedzial, ze umowa
    przedwstepna, nawet notarialna, _w