  • 11. Data: 2006-04-25 16:19:13
    Temat: Re: umowa przedwstepna
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Forma umowy
    >
    > Jeśli chodzi o formę zawarcia to umowę przedwstępną sprzedaży
    > nieruchomości
    [cut]

    Dorzucę jeszcze jedna sprawę. Otóż w akcie notarialnym można od razu zawrzeć
    wniosek do własciwego sądu prowadzacego księge wieczystą by w dziale III
    wpisac ostrzeżenie o zawartej umowie.

  • 12. Data: 2006-04-25 16:47:04
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-25 17:33 +0200, Użytkownik Boombastic napisał :

    > Chyba nigdy nie widziałem umowy realizacyjnej z developerem w formie aktu
    > notarialnego, a umów takich widziałem jakies ze 300 sztuk.

    No to ja Ci nie pomoge. Bo ja mam przedwstepna wlasnie w formie aktu
    notarialnego.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/