  • 1. Data: 2006-04-25 10:51:05
    Temat: odmowa podjęcia pracy
    Od: Tommy <"tommy[beztego]"@mm.pl>

    Witam,

    Mam następujący problem. Jestem osobą bezrobotną, po maturze (liceum
    ogólnokształcące) i kilku kursach elektronicznych. Od około roku jestem
    bez pracy i jestem zarejestrowany w Urzędzie Pracy. Dziś otrzymałem list
    z urzędu informujący mnie iż znaleziono dla mnie pracę i mam się zgłosić
    do urzędu po szczegóły. Sprawa wygląda tak, że tym urzędzie pracuje
    osoba mi nieprzyjazna i już wielokrotnie mi groziła, że znajdzie mi
    "odpowiednią" pracę. Obawiam się więc, że praca przeznaczona dla mnie
    będzie miała charakter robót publicznych lub interwencyjnych. Czy mam
    prawo w takim przypadku odmówić podjęcia pracy jeśli nie jest ona
    adekwatna do moich kwalifikacji? Słyszałem, że trzykrotna odmowa
    pozbawia mnie statusu osoby bezrobotnej.

    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2006-04-25 12:09:49
    Temat: Re: odmowa podjęcia pracy
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    [ciach] Słyszałem, że trzykrotna odmowa
    > pozbawia mnie statusu osoby bezrobotnej.

    istotnie 3 odmowa prowadzi do pozbawienia statusu bezrobotnego i nie
    jest istotne z jakich przyczyn odmawiasz,.. aczkolwiek pracownicy z urzędu
    winni dobierać pracę odpowiednią do Twoich kwalifikacji.

  • 3. Data: 2006-04-25 12:17:57
    Od: "Joten" <j...@j...joten>

    Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > [ciach] Słyszałem, że trzykrotna odmowa
    >
    > istotnie 3 odmowa prowadzi do pozbawienia statusu bezrobotnego

    Jaki w takim razie odmawiajaca osoba ma status, zakladajac ze nie ma jeszcze
    pracy i nie jest *juz* bezrobotnym?

    --
    pozdrawiam,
    J.

  • 4. Data: 2006-04-25 12:23:33
    Od: Tommy <"tommy[beztego]"@mm.pl>

    > istotnie 3 odmowa prowadzi do pozbawienia statusu bezrobotnego i nie
    > jest istotne z jakich przyczyn odmawiasz,.. aczkolwiek pracownicy z urzędu
    > winni dobierać pracę odpowiednią do Twoich kwalifikacji.

    Czyli jeśli dobrze rozumiem nie mogą mi, jako elektronikowi zaproponować
    np. sprzątanie ulic? Czy są jakieś akty prawne regulujące pracę Urzędów
    Pracy? Chciałbym jutro poprzeć swoją odmowę (o ile zajdzie taka
    konieczność) sensownymi argumentami.

  • 5. Data: 2006-04-25 12:24:42
    Od: Tommy <"tommy[beztego]"@mm.pl>

    > Jaki w takim razie odmawiajaca osoba ma status, zakladajac ze nie ma jeszcze
    > pracy i nie jest *juz* bezrobotnym?

    przejściowy :) (nie mylić z "po przejściach")

  • 6. Data: 2006-04-25 13:34:51
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Tommy napisał(a):

> [...]
    > adekwatna do moich kwalifikacji? Słyszałem, że trzykrotna odmowa
    > pozbawia mnie statusu osoby bezrobotnej.

    lepiej chyba podjac sie jakiejkolwiek pracy niz zbijac baki i marudzic?

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 7. Data: 2006-04-25 13:49:39
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witaj,

    kilka kursow to malo,

    ale mozesz isc do tej pracy i udowodnic im im ze sie nie nadajesz, albo sie
    ciezko rozchorowac po takiej pracy,
    albo postawic cos majstrowi w 4 oczy i on cie wysle z powrotem z karteczka
    ze sie nie nadajesz
    albo im tam cos zepsuj
    mozliwosci jest wiele

    pozd gringo

  • 8. Data: 2006-04-25 13:52:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tommy" <"tommy[beztego]"@mm.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jeśli dobrze rozumiem nie mogą mi, jako elektronikowi zaproponować
    > np. sprzątanie ulic?

    Czy naprawdę brak ci kwalifikacji do sprzątania ulic?

    BTW, po ukończeniu LO jesteś osobą bez zawodu. Ukończenie kursu niewiele
    tu zmienia i nazywasz siebie elektronikiem chyba nieco na wyrost.

  • 9. Data: 2006-04-25 13:57:51
    Od: Tommy <"tommy[beztego]"@mm.pl>

    > Do roboty leniu ...

    hehehe

  • 10. Data: 2006-04-25 13:58:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tommy napisał(a):

    > Bardzo proszę o pomoc.

    Do roboty leniu ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"