  • 1. Data: 2006-03-28 09:29:14
    Temat: umowa o wywolanie filmu w labie( opoznienie )
    Od: "Ambient_man" <a...@t...pl>

    Witam serdecznie

    bardzo prosze o pomoc:
    Oddalem do wywolania oraz skanowania filmy fotograficzne (profesjonalny
    cz-b material
    Foto-lab mial mi je oddac w czwartek rano tzn po 4 dniach oczekiwania na
    ich wywolanie. Material ktory mial byc zeskanowany byl mi niezbedy do
    pracy jaka wykonywalem poza granicami polski.
    Wyjechalem wiec za umowione spotkanie zgodnie z planem w czwartek w nocy
    -ale bez potrzebnych dokumentow, gdyz te nie zostaly przygotowane na
    umowiony czas.

    Nadmieniam iz po odbior filmow bylem 3 godziny po umowionym czasie.

    Jakiego moge domagac sie odszkodowana z mocy prawa?

    lukasz
    a...@t...pl

  • 2. Data: 2006-03-29 10:41:55
    Temat: Re: umowa o wywolanie filmu w labie( opoznienie )
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Ambient_man napisał(a):
    > Jakiego moge domagac sie odszkodowana z mocy prawa?

    a jaką szkodę poniosłeś?

    KG

  • 3. Data: 2006-03-29 19:05:33
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nadmieniam iz po odbior filmow bylem 3 godziny po umowionym czasie.
    >
    > Jakiego moge domagac sie odszkodowana z mocy prawa?

    W regulaminach fotolabów jest zapis, że najczęściej odpowiadają finansowo do
    wartości pozostawionego materiału.