  • 1. Data: 2005-11-05 20:36:40
    Temat: Re: umowa o pracę dla nauczyciela
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dkj60j$bnr$1@news.wp.pl>, magi wrote:

    > Natomiast to co mnie najbardziej niepokoi to to, że umowa zawarta na czas
    > określony wygasa z dniem 30.VI
    > Czy to oznacza, że jesli chce podjąć prace w następnym roku szkolnym jako
    > nauczyciel będzie przez 2 miesiące bezrobotną?

    Na to wygląda. No chyba, że ktoś ją zatrudni od lipca, ale nie
    liczyłabym.

    >a co z urlopem skoro
    > nauczyciele mogą go wykorzystywać tylko w wakacje

    AFAIK, mogą wykorzystywać również w czasie innych przerw, czyli np.
    podczas ferii zimowych i świątecznych.

    > Czy to powszednia taktyka zatrudniania nauczcycieli od wrzesnia do wakacji
    > coby nie placić im ptrzez dwa miesiące?

    Nieodosobniona.

    Renata

  • 2. Data: 2005-11-05 20:51:30
    Temat: umowa o pracę dla nauczyciela
    Od: "magi" <m...@w...net>

    Mam pytanie, koleżanka podjęła pracę w szkole podstawowej, od listopada, bo
    zwolnił się jakiś nauczyciel. Nie ma na razie uprawnień pedagogicznych, więc
    jest zatrudniona jako stażystka bez możłiwości wykonywania stażu (ponoć
    nawet gdyby chciała odbywać staz jednocześnie zdobywając kwalifikacje
    pedagoiczne to juz nie jest mozliwe, bo staż trzeba zacząc od września czy
    to prawda? )
    Natomiast to co mnie najbardziej niepokoi to to, że umowa zawarta na czas
    określony wygasa z dniem 30.VI
    Czy to oznacza, że jesli chce podjąć prace w następnym roku szkolnym jako
    nauczyciel będzie przez 2 miesiące bezrobotną? a co z urlopem skoro
    nauczyciele mogą go wykorzystywać tylko w wakacje to oznacza, że jej wogóle
    ten urlop nie będzie przysługiwał?
    Czy to powszednia taktyka zatrudniania nauczcycieli od wrzesnia do wakacji
    coby nie placić im ptrzez dwa miesiące?

    Za wszelkie informacje dziekuje

  • 3. Data: 2005-11-05 22:13:58
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > (ponoć nawet gdyby chciała odbywać staz jednocześnie zdobywając
    > kwalifikacje pedagoiczne to juz nie jest mozliwe, bo staż trzeba zacząc od
    Najpierw niech zapozna się z książką pt "Karta Nauczyciela". Ta pozycja
    reguluje również rozpoczęcie i tok stażu.
    > Natomiast to co mnie najbardziej niepokoi to to, że umowa zawarta na czas
    > określony wygasa z dniem 30.VI
    A co w tym niepokojącego?
> [...]
    > nauczyciele mogą go wykorzystywać tylko w wakacje to oznacza, że jej
    > wogóle ten urlop nie będzie przysługiwał?
    Niestety ale nabywa prawo do urlopu i dostanie ekwiwalent.
    > Czy to powszednia taktyka zatrudniania nauczcycieli od wrzesnia do wakacji
    > coby nie placić im ptrzez dwa miesiące?
    A za co niby mieliby dostać pieniądze za te dwa miesiące? Niestety
    niepowszechna ale coraz częstsza.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2005-11-06 00:30:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    magi wrote:

    > Za wszelkie informacje dziekuje

    Umowę z nauczycielem zawartą w trakcie trwania roku szkolnego zawiera
    się do końca roku szkolnego, czyli w tym roku do 30 czerwca.
    Za urlop dostanie ekwiwalent.
    Natępna umowa zawarta 1 września będzie już na cały rok (albo i dłużej).

  • 5. Data: 2005-11-06 12:27:01
    Od: "Arkady" <a...@...s.u.n.onet.pl>

    > Umowę z nauczycielem zawartą w trakcie trwania roku szkolnego zawiera się
    > do końca roku szkolnego, czyli w tym roku do 30 czerwca.

    Mała nieścisłość. Rok szkolny kończy się zawsze 31 sierpnia (UoSO).
    Zajęcia edukacyjne natomiast kończą się w ostatni piątek czerwca.

    --
    Arek

  • 6. Data: 2005-11-06 15:16:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arkady wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Mała nieścisłość. Rok szkolny kończy się zawsze 31 sierpnia (UoSO).
    > Zajęcia edukacyjne natomiast kończą się w ostatni piątek czerwca.

    poprawka:

    umową zawiera się do dnia w którym kończą się roczne zajęcia
    dydaktyczno - wychowawcze.

  • 7. Data: 2005-11-06 15:34:51
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dkl6ob$i0r$2@inews.gazeta.pl>, witek wrote:

    > poprawka:
    >
    > umową zawiera się do dnia w którym kończą się roczne zajęcia
    > dydaktyczno - wychowawcze.

    A podstawa?

    Renata