  • 1. Data: 2003-04-10 12:35:10
    Temat: umowa o pracę
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Już raz poruszałem tę kwestię. Gdzie mogę znaleźć jakiś wzór umowy o pracę
    aktualny z wszystkimi ustaleniami kodeksu pracy? Dostałem poprzednio odp
    żebym wpisał do wyszukiwarki. Oczywiscie zrobiłem to zanim zapytałem
    szanowne gremium. Niestety nie jest to takie proste. Znalazłem na
    www.infor.pl ale jakaś dziwna ta umowa. Dodam, ze chcę zatrudnić osobę na
    pół etatu do prac biurowych. Może ktoś ma wzór umowy dla swoich
    pracowników???

    dzieki za pomoc

    remek

  • 2. Data: 2003-04-11 12:21:00
    Temat: Odp: umowa o prac
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Stary - napisz po prostu co ma robic, gdzie to robic, w jakim czasie
    godzinach ) i ile za to dostawac. To jest umowa o prace - wszystkie
    przepisy KP i tak zadzialaja wchodzac do niej niejako ex lege, wiec po co Ci
    one? Zazwyczaj sa albo imperatywne albo jednostronnie na korzysc pracownika,
    a chyba nie chcesz _jeszcze bardziej_ rozszerzac jego uprawnien?

    Fiksacja ludzi jakimis wzorami i szablonami napelnia mnie przerazeniem i
    przypomina mi troche bryki w szkole - zwalnia z myslenia.

    pozdrawiam

    --
    Depi.