  • 1. Data: 2002-03-21 23:29:41
    Temat: Uchwała wspólnoty
    Od: "Sławomir Tutaj" <s...@k...net.pl>

    Proszę o poradę w następującej sprawie:
    Zaadoptowałem powierzchnię suszarni na mieszkanie. Wspólnota mieszkaniowa
    drogą uchwały przekazała nieodpłatnie swoje udziały w suszarni na rzecz
    Gminy. W uchwale był pkt. mówiący że :"Członkowie Wspólnoty mieszkaniowej
    wyrażają zgodę na zmianę aktów notarialnych oraz wpisów urządzonych ksiąg
    wieczystych, kosztami związanymi z wykonanymi czynnościami w podjętej
    uchwale zostanie obciążony ST (czyli ja)."
    Między innymi na podstawie tej uchwały zostałem najemcą adaptowanej
    suszarni. Minęły 2 lata, nic jeszcze nie zostało sprostowane przeze mnie.

    1.zy ta podjęta uchwała ma jakiś termin ważności. Czy w razie nie podjęcia
    przeze mnie wykonania prostowania ksiąg uchwała traci ważność?

    2.Czy można anulować taką uchwałę i np. uchwalić nową?

    3.Czy śmierć członków wspólnoty ma jakikolwiek wpływ na uprzednio podjętą
    uchwałę, jej ważność?

    4. Jak to jest z faktem że gmina dysponuje mieszkaniem (adaptowaną
    suszarnią) bez faktycznego prawa własności ( brak sprostowania ksiąg
    wieczystych).

    Pozdrawiam
    Sławek Tutaj
    s...@k...net.pl