  • 1. Data: 2008-11-25 10:38:38
    Temat: umowa najmu lokalu - propozycja pracy
    Od: "Ranny Julek" <r...@w...pl>

    Witam, czy ktoś z Państwa prawników podjął by się skonstruowania umowy najmu
    lokalu na sprecyzowanych przeze mnie warunkach (nie znaleziona w necie),
    tzn. np. odsetki za zwloke inne niz ustawowe, wypowiedzenie umowy najemcy
    bez podania przyczyny itp itd. I jesli by się ktoś z Panstwa podjął tego, to
    czy moze mi zagwarantować, że umowa bedzie zgodna z prawem? Prosze o oferte
    z ceną na maila: r...@w...pl, najlepiej okolice Warszawy

  • 2. Data: 2008-11-25 13:06:42
    Temat: Re: umowa najmu lokalu - propozycja pracy
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Ranny Julek" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najemcy bez podania przyczyny itp itd. I jesli by się ktoś z Panstwa
    > podjął tego, to czy moze mi zagwarantować, że umowa bedzie zgodna z

    Cena: 1K. ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-11-25 17:14:05
    Od: "zifron" <z...@c...pl>