  • 1. Data: 2008-11-25 09:57:53
    Temat: Sprzedaz mieszkania - kiedy wymeldowanie wszystkich ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nabywca chce kupić na kredyt spółdzielcze własnościowe mieszkanie.
    Najpierw umowa przedwstępna cywilnoprawna (bank wymaga dla uruchomienia procedury
    kredytowej) z zadatkiem 1% (jeden procent, takie
    czasy ;))
    Po paru tygodniach przewracania papierów przez bank umowa notarialna.
    Po umowie notarialnej niezwłoczne przelanie środków przez bank na konto
    sprzedającego.
    Po 30 dniach od umowy notarialnej (a może lepiej od daty przelania środków?)
    opróżnienie i wydanie lokalu.
    To co powyżej obopólnie jasne jak drut.

    Natomiast kupujący ze sprzedającym mają drobny spór, kiedy powinny się wymeldować z
    lokalu wszystkie osoby.
    Jakie są wskazania praktyków?
    THX

  • 2. Data: 2008-11-25 10:22:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Natomiast kupujący ze sprzedającym mają drobny spór, kiedy powinny się
    > wymeldować z lokalu wszystkie osoby.
    > Jakie są wskazania praktyków?

    jak dla mnie nie ma to wikeszego znaczenia, lokal na dzien jego przekazania
    nowemu wlascicielowi powinien byc "czysty", co oznacza ze rowniez pod
    wzgledem meldunkowym

  • 3. Data: 2008-11-25 10:28:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:

    > Natomiast kupujący ze sprzedającym mają drobny spór, kiedy powinny się wymeldować z
    lokalu wszystkie osoby.
    > Jakie są wskazania praktyków?
    > THX

    najpozniej w dniu wyprowadzki.

  • 4. Data: 2008-11-25 10:30:19
    Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>

    > jak dla mnie nie ma to wikeszego znaczenia, lokal na dzien jego
    > przekazania nowemu wlascicielowi powinien byc "czysty", co oznacza ze
    > rowniez pod wzgledem meldunkowym

    Jak podpisywałem akt notarialny już wtedy wymagano zaświadczenia z gminy o
    braku osób zameldowanych w sprzedawanym lokalu ...

  • 5. Data: 2008-11-25 11:02:42
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    witek wrote:

    > najpozniej w dniu wyprowadzki.

    Jak w dniu wyprowadzki jak masz na to chyba 30 dni. W kazdym razie
    wazniejsza jest wyprowadzka, zameldowanie nic nie daje.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-11-25 18:29:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maverick wrote:

    > Jak w dniu wyprowadzki jak masz na to chyba 30 dni.

    na co 30 dni?

    ma sie wymeldować najpóźniej w dniu w którym się wyprowadza. A kiedy sie
    wyprowada to zupełnie inna sprawa.

  • 7. Data: 2008-11-25 19:41:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Natomiast kupujący ze sprzedającym mają drobny spór, kiedy powinny się
    > wymeldować z lokalu wszystkie osoby.

    To oczywiste - w chwili, gdy przestaną mieszkać.