1. Data: 2008-11-25 09:57:53
Temat:Sprzedaz mieszkania - kiedy wymeldowanie wszystkich ?
Od:" 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nabywca chce kupić na kredyt spółdzielcze własnościowe mieszkanie.
Najpierw umowa przedwstępna cywilnoprawna (bank wymaga dla uruchomienia procedury
kredytowej) z zadatkiem 1% (jeden procent, takie
czasy ;))
Po paru tygodniach przewracania papierów przez bank umowa notarialna.
Po umowie notarialnej niezwłoczne przelanie środków przez bank na konto
sprzedającego.
Po 30 dniach od umowy notarialnej (a może lepiej od daty przelania środków?)
opróżnienie i wydanie lokalu.
To co powyżej obopólnie jasne jak drut.

Natomiast kupujący ze sprzedającym mają drobny spór, kiedy powinny się wymeldować z
lokalu wszystkie osoby.
Jakie są wskazania praktyków?
THX

2. Data: 2008-11-25 10:22:09
Od:"szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

> Natomiast kupujący ze sprzedającym mają drobny spór, kiedy powinny się
> wymeldować z lokalu wszystkie osoby.
> Jakie są wskazania praktyków?

jak dla mnie nie ma to wikeszego znaczenia, lokal na dzien jego przekazania
nowemu wlascicielowi powinien byc "czysty", co oznacza ze rowniez pod
wzgledem meldunkowym

3. Data: 2008-11-25 10:28:52
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:

> Natomiast kupujący ze sprzedającym mają drobny spór, kiedy powinny się wymeldować z
lokalu wszystkie osoby.
> Jakie są wskazania praktyków?
> THX

najpozniej w dniu wyprowadzki.

4. Data: 2008-11-25 10:30:19
Od:"Czytający Usenet" <n...@c...of.spam> szukaj wiadomości tego autora

> jak dla mnie nie ma to wikeszego znaczenia, lokal na dzien jego
> przekazania nowemu wlascicielowi powinien byc "czysty", co oznacza ze
> rowniez pod wzgledem meldunkowym

Jak podpisywałem akt notarialny już wtedy wymagano zaświadczenia z gminy o
braku osób zameldowanych w sprzedawanym lokalu ...

5. Data: 2008-11-25 11:02:42
Od:Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

witek wrote:

> najpozniej w dniu wyprowadzki.

Jak w dniu wyprowadzki jak masz na to chyba 30 dni. W kazdym razie
wazniejsza jest wyprowadzka, zameldowanie nic nie daje.

--
Regards,
Maverick

6. Data: 2008-11-25 18:29:11
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Maverick wrote:

> Jak w dniu wyprowadzki jak masz na to chyba 30 dni.

na co 30 dni?

ma sie wymeldować najpóźniej w dniu w którym się wyprowadza. A kiedy sie
wyprowada to zupełnie inna sprawa.

7. Data: 2008-11-25 19:41:46
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast kupujący ze sprzedającym mają drobny spór, kiedy powinny się
> wymeldować z lokalu wszystkie osoby.

To oczywiste - w chwili, gdy przestaną mieszkać.