  • 1. Data: 2005-03-22 11:22:27
    Temat: Abonament TV
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Kiedys byla dyskusja na temat nie posiadajac odbiornika TV a jedynie komp z
    karta TV musimy placic abonament :)

    Ja twierdzilem ze nie i wiele osob negowalo moja opinie.

    Dzis natknalem sie na cos takiego:
    http://krrit.bip.ornak.pl/pl/bip/ab_rad_tel

    gdzie napisane jest: Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest:
    telewizor, radio, radio samochodowe, radiomagnetofon, wieża stereo z radiem.
    Charakteru odbiornika nie mają natomiast urządzenia wielofunkcyjne jak:
    komputery, telefony komórkowe itp., ponieważ ich głównym przeznaczeniem nie
    jest odbiór programów radiowych i telewizyjnych.

    W zwiazku z powyzszym chyba jednak nie musze placic haraczu, bo odbiornika
    TV po prostu nie posiadam.

    Myle sie??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2005-03-22 12:00:42
    Temat: Re: Abonament TV
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    castrol wrote:

> [...]
    > telewizyjnych.
    >

    > W zwiazku z powyzszym chyba jednak nie musze placic haraczu, bo

    Dokładnie, skoro napisane że komputer nie, to nie :) Swoją drogą, co to
    za oglądanie telewizji na moniotorze, nawet 17'. Zawsze coś się robi i
    uważam całkowicie uzasadnione moralnie i prawnie by nie płacić.pzdr

  • 3. Data: 2005-03-22 14:04:11
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...cruso.pl> napisał w wiadomości
    > gdzie napisane jest: Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest:
    > telewizor, radio, radio samochodowe,

    Czyli za posiadanie radia w samochodzie trzeba płacić? Ale jak sobie wezmę
    telefon komórkowy z radiem, albo discmana podłączę do słuchawek, albo nawet
    jakichkolwiek głośników to już nie podpada? A poza tym jak oni chcąto
    sprawdzać? Paranoja...

    Pozdr
    Onzo

  • 4. Data: 2005-03-22 19:26:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 12:22:27 +0100, castrol naskrobał(a):

> [...]
    > jest odbiór programów radiowych i telewizyjnych.
    >

    > W zwiazku z powyzszym chyba jednak nie musze placic haraczu, bo odbiornika

    złą dyskusje przeglądałeś na grupie bo w ustawie _wyraźnie_ pisze co jest
    odbiornikiem radiowym i na tej grupie było to powtarzane - wiec sprawdz
    jeszcze raz i nie bedziesz musiał szukać na stronach www.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2005-03-24 08:33:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    castrol wrote:

> [...]
    > wielofunkcyjne jak: komputery, telefony komórkowe itp., ponieważ ich
    > głównym przeznaczeniem nie jest odbiór programów radiowych i

    Hehe, ekran plazmowy (taki co to teraz w marketach za 6-7 tysięcy
    sprzedają, bez sterownika) tez się nie łapie ;-)
    Wystarczy podpiąc do komputera z kartą telewizyjną... i mamy telewizję
    bez abonamentu ;-)

    --
    Pozdro
    Massai