  • Data: 2003-02-25 12:57:15
    Temat: umowa kupna/sprzedazy samochodu
    Od: "Andrzej Trafor" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zamierzam kupić używany samochód - proszę o informacje co się zmieniło w
    przeciągu ostatnich kilku lat w tej kwestii. Idzie mi, o tryb załatwiania
    tej sprawy począwszy od zawarcia umowy ze sprzedającym (wzór aktualnej
    umowy) przez US, PZU po W. Komunikacji. Może jakieś linki. Kupuję od
    nieznanej mi osoby i chciałbym załatwić wszystko szybko i... bezpiecznie.

    Pozdrawiam,
    Andrzej Trafor