  • Data: 2003-02-25 13:19:26
    Temat: Re: umowa kupna/sprzedazy samochodu
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > zamierzam kupić używany samochód - proszę o informacje co się zmieniło w
    > przeciągu ostatnich kilku lat w tej kwestii. Idzie mi, o tryb załatwiania
    > tej sprawy począwszy od zawarcia umowy ze sprzedającym (wzór aktualnej
    > umowy) przez US, PZU po W. Komunikacji. Może jakieś linki. Kupuję od
    > nieznanej mi osoby i chciałbym załatwić wszystko szybko i... bezpiecznie.

    Wez ze soba od razu druk PCC1 z Urzedu Skarbowego. I wypelnij razem z
    umowa kupna/sprzedazy wspolnie z sprzedajacym. Pamietaj tez, ze OC jest
    wazne 30 dni, ale nie dluzej niz do momentu przerejestrowania samochodu
    !

    No i standardowo, przed wyjazdem od sprzedajacego sprawdz, czy masz
    gasnice, trojkat, itp itd ;)