  • 41. Data: 2009-08-21 12:04:20
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1ucsac9mwssj8$.1eebu6nsf8ww7$.dlg@40tude.net...

    > To wyjaśnij może dlaczego powstał nr 112?
    > Skoro w zasadzie Twoim zdaniem straż pożarna "jest najwłaściwsza" - to
    > dlaczego pod nią nie "podpięto" tego numeru 112 tylko pod policję?

    U nas podpięto akurat pod CPR, który faktycznie mieści się w Straży
    Pożarnej.

    > No chyba podasz mi logiczne uzasadnienie - tak sądzę.

    No właśnie nikt nie wie, czemu to pod Policję podpinano. Ja też. Wiele osób
    z kręgu zainteresowanych się wiele razy nad tym zastanawiało. ma to być z
    definicji telefon alarmowy do celów ratownictwa. A Policja ratownictwa nie
    prowadzi, a w każdym razie nie jest podmiotem, który jest w pierwszej
    kolejności w tej sytuacji potrzebny..

  • 42. Data: 2009-08-21 12:22:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > ratownictwa nie prowadzi, a w każdym razie nie jest podmiotem, który
    > jest w pierwszej kolejności w tej sytuacji potrzebny..

    To może osoby z kręgu zainteresowanych zamiast się zastanawiac zaczną
    coś z tym robić.

    No chyba, że uważasz, że to kowalski powinien sie skarżyć, że on bardzo
    chce kogoś uratować dzwoniac na 112, ale mu nie dają szans i w związku z
    tym on czuje się olewany?

    otóż, to kowalski całość oleje, a krąg zainteresowanych dalej będzie się
    zastanawiał dlaczego.

  • 43. Data: 2009-08-21 23:40:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To może osoby z kręgu zainteresowanych zamiast się zastanawiać zaczną coś
    > z tym robić.

    Bez wątpienia.

    > No chyba, że uważasz, że to kowalski powinien sie skarżyć, że on bardzo
    > chce kogoś uratować dzwoniac na 112, ale mu nie dają szans i w związku z
    > tym on czuje się olewany?

    Niestety, wszelkie zarzuty osób "z kręgu" są odpierane argumentem, że
    protestują z lenistwa.

    > otóż, to kowalski całość oleje, a krąg zainteresowanych dalej będzie się
    > zastanawiał dlaczego.

    Nie będzie, bo wiadomo. tylko decydenci jakoś nie chcą tego zrozumieć.