  • 11. Data: 2006-05-26 21:21:06
    Temat: Re: umowa dostepu do internetu
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 26 May 2006 16:15:13 +0200, Artur Golanski napisał(a):

    > No nie zawsze. Wystawia się także po zapłacie za towar/usługę, a także
    > po otrzymaniu zaliczki. Przynajmniej tak było-nie jestem na bieżąco w
    > tej dziedzinie/

    Nigdy nie było że wystawia się po zapłacie za usługę/towar tylko po jej
    wykonaniu/wydaniu towaru.
    Wyjątkiem jest jest jednak obowiązek wystawienia po otrzymaniu zaliczki.

    --
    Mieczysław
    -----------

  • 12. Data: 2006-05-27 07:10:26
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Mieczysław <m...@o...pl> napisał:

    > tylko po jej wykonaniu/wydaniu towaru.
    A gdy mamy usługę ciągłą, tak jak w tym przypadku świadczenie dostępu
    do internetu, to, raczej trudno stwierdzić kiedy ja wykonano.

    --
    Artur Golański

  • 13. Data: 2006-05-27 08:10:40
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 maj o godzinie 09:10, na pl.soc.prawo, Artur Golanski napisał(a):

    > A gdy mamy usługę ciągłą, tak jak w tym przypadku świadczenie dostępu
    > do internetu, to, raczej trudno stwierdzić kiedy ja wykonano.

    Świadczenie okresowe, ustalony w umowie okres rozliczeniowy.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 14. Data: 2006-05-27 11:19:19
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał:

    >Świadczenie okresowe, ustalony w umowie okres rozliczeniowy.
    Tyle, że w umowie określa z indywidualnym klientem zapłatę stałej
    kwoty np. na ostatni dzień m-ca, co wcale nie oznacza, że tego samego
    dnia ma obowiązek wystawic f-rę.

    --
    Artur Golański

  • 15. Data: 2006-05-27 12:30:38
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 maj o godzinie 13:19, na pl.soc.prawo, Artur Golanski napisał(a):

    > Tyle, że w umowie określa z indywidualnym klientem zapłatę stałej
    > kwoty np. na ostatni dzień m-ca, co wcale nie oznacza, że tego samego
    > dnia ma obowiązek wystawic f-rę.

    Ale, ale.
    W poprzednim poście uczepiłeś się że nie ma *daty wykonania usługi" -
    wskazałem Ci że jednak jest.
    Teraz podejmujesz temat o obowiązku wystawienie faktury - zmieniasz temat.
    Ale tutaj, z chwilą uznania na rachunku bankowym (albo w kasie), musi
    zaksięgować i wystawić DOWÓD dokumentujący tą transakcje.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 16. Data: 2006-05-27 13:08:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał:

    >W poprzednim poście uczepiłeś się że nie ma *daty wykonania usługi" -
    >wskazałem Ci że jednak jest.
    Nie uczepiałem się, stwierdzenie było na to co napisał Mieczysław, a
    ty 'nie wskazałeś daty.

    >Teraz podejmujesz temat o obowiązku wystawienie faktury - zmieniasz temat.
    To nie ja temat podjąłem i pytałem o f-re tylko autor wątku-poczytaj
    od początku.

    >Ale tutaj, z chwilą uznania na rachunku bankowym (albo w kasie), musi
    >zaksięgować i wystawić DOWÓD dokumentujący tą transakcje.
    Oczywiście nikt tego nie kwestionuje (ale i nie o to pytano).
    Jeśli w kasie to wystawi pokwitowanie (nie f-rę), a jesli na konto to
    tylko zaksięguje (i znów nie wystawi f-ry).
    A jeśli masz być złośliwy to nie czytaj moich listów w ogóle.

    --
    Artur Golański