  • 1. Data: 2005-11-22 16:22:51
    Temat: Testman a gnupg
    Od: Marek <k...@v...pl.WYTNIJ>

    Witam serdecznie,
    Mam pytanie: czy jesli sporzadze testament i podpisze go
    elektronicznie (ale poprzez gnupg, nie podpis elektroniczny kwalifikowany),
    bez swiatkow - sam w zacisznym koncie - to czy bedzie on mial moc prawna?

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz,
    Marek.

  • 2. Data: 2005-11-22 19:17:10
    Temat: Re: Testman a gnupg
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > bez swiatkow - sam w zacisznym koncie - to czy bedzie on mial moc prawna?

    Jest nieważny.
    Poczytaj art. 949 i nastepne kodeksu cywilnego.

    Michał

  • 3. Data: 2005-11-22 19:17:21
    Od: Onet <m...@o...pl>

    m...@o...pl