    From: qlek <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa
    Date: Tue, 22 Nov 2005 19:27:56 +0100

    Sprawa wygląda tak:
    Jakiś czas temu (w sierpniu) PlusGSM przypomniał mi, że zbliża mi się
    termin kolejnego przedłużenia umowy. Przy okazji pojawiła się oferta
    jakiejś promocji, jakieś tam bonusy itp. gadżety. Podpisałem tę
    promocję, zaznaczyłem co dokładnie z niej wybieram i odesłałem. Po
    jakichs dwóch miesiącach zerknąłem na rachunek i okazało się, że
    przypisali mi abonament nie taki jaki wybrałem z tej promocji, ale dwa
    razy większy. Spytałem więc czy uda im się odtworzyć moją odesłaną wtedy
    umowę. Ponoć niszczą wszystko tydzień po wprowadzeniu do bazy danych i
    się nie da. W sumie wiem co podpisywałem, więc nie chcę być na pół roku
    związany umową z abonamentem dwa razy większym niż chciałem. Jak można
    się z takiego czegoś wylizać? Czy można zarzucić wystarczjąco duże
    prawdopodobieństwo popełnienia błędu przy wprowadzaniu danych do bazy
    danych?

    --
    \\\|/// LINUX darf nie so oft instaliert sein
    (@ @) wie Win95 neu installieren darf!