    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umieszczenie notowan gieldowych na stronie
    Date: 23 Apr 2004 11:34:04 +0200

    Witam
    chcialbym na stronie umiescic kilkanascie tabel z notowaniami z gpw.com.pl .
    Przy czym nie chce tworzyc jakis skryptow zeby zasysac dane z gieldy ale
    chcialbym zrobic bezposrednie linki w stylu:
    http://www.gpw.com.pl/wyniki/caw.asp?lang=PL . Wyslalem maila do gpw czy moge
    cos takiego zrobic ale nie uzyskalem do dzisiaj odpowiedzi.Wydaje mi sie ze mam
    jednak prawo bo notowania gieldowe sa dla mas (podobnie jak kurs walut) i chyba
    moge z nich korzystac bez uzyskiwania jakiejs zgody. Ma ktos moze jakis pomysl ?
    Pzdr