  • 1. Data: 2004-04-23 09:34:04
    Temat: umieszczenie notowan gieldowych na stronie
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam
    chcialbym na stronie umiescic kilkanascie tabel z notowaniami z gpw.com.pl .
    Przy czym nie chce tworzyc jakis skryptow zeby zasysac dane z gieldy ale
    chcialbym zrobic bezposrednie linki w stylu:
    http://www.gpw.com.pl/wyniki/caw.asp?lang=PL . Wyslalem maila do gpw czy moge
    cos takiego zrobic ale nie uzyskalem do dzisiaj odpowiedzi.Wydaje mi sie ze mam
    jednak prawo bo notowania gieldowe sa dla mas (podobnie jak kurs walut) i chyba
    moge z nich korzystac bez uzyskiwania jakiejs zgody. Ma ktos moze jakis pomysl ?
    Pzdr

  • 2. Data: 2004-04-23 09:49:19
    Temat: Re: umieszczenie notowan gieldowych na stronie
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    chyba
    > moge z nich korzystac bez uzyskiwania jakiejs zgody. Ma ktos moze jakis

    Moim skromnym zdaniem link do dowolnej strony możesz umieścić zawsze. Jeśli GPW
    publikuje na swojej WWW notowania, to tym samym są to dane poszechnie dostępne
    i taki link na Twojej stronie jest czymś zupełnie naturalnym. Według mnie nie
    musisz pytać o zgodę.