    From: "M@rcin" <m...@n...ltk.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umieszczanie zdjec na stronach www
    Date: Sat, 2 Aug 2003 10:24:40 +0200

    Witam,
    moja zona prowadzi salon fryzjerski. Wpadlismy na pomysl,, zeby
    umieszczac zdjecia fryzur, ktore byly wykonywane w naszym salonie.
    Podejrzewam, ze w tym przypadku klient musi wyrazic zgode na
    umieszczenie jego zdjecia na www.
    Czy moglby ktos z Panstwa podac mi wzor klauzuli jaka klient powinien
    mi podpisac zanim umieszcze jego zdjecie na www, zebym pozniej nie byl
    scigany sadownie przez tegoz klienta za honorarium?
    Czy jesli na zdjeciu nie ma twarzy (np jest wykonane z tylu) to
    rowniez nalezy podpisywac klauzule?
    W tym temcie jestem troche laikiem i chcialbym sie zabezpieczyc, zeby
    pozniej nie miec klopotow.

    Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie pomocne mi odpowiedzi.

    M@rcin