  • 1. Data: 2003-08-02 05:47:39
    Temat: Czy to nie dyskryminacja,wybaczcie taka błahostke
    Od: "Kamil Cybulski" <k...@g...pl>

    Mialem konto na allegro.pl ktore zostalo zawieszone(ktos sie nim bawił ale
    to juz moje niedopatrzenie)
    Minelo troche czasu i allegro zawiesilo konto jednemu z czlonkow mojej
    rodziny.Zapewne ich super wyszkoleni z tendencja do jasnowidzenia pracownicy
    uznali ze pod jednym adresem i.p. i adresem domowym w Polsce mieszka 1 osoba
    Czy to nie jest jakas dyskryminacja.?

  • 2. Data: 2003-08-03 09:36:38
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-02 07:47, Kamil Cybulski napisał(a):

> [...]
    >uznali ze pod jednym adresem i.p. i adresem domowym w Polsce mieszka 1 osoba

    Może jest, ale chyba mają też prawo odmówić wykonania usługi? Przecież
    allegro nie ma obowiązku dostarczać każdemu Polakowi dostępu do swoich
    aukcji?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl