  • 1. Data: 2011-06-15 00:31:24
    Temat: umieszczanie informacji o kliencie na stronie internetowej...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Taką mam wątpliwość.

    Wykonuję dla klienta jakąś usługę (chodzi np. o montaż oświetlenia jakiegoś
    powiedzmy nietypowego).
    Następnie chcę umieścić na mojej (firmowej) stronie internetowej zdjęcia
    pokazujące wykonaną przeze mnie instalację
    - oczywiście w celach zaprezentowania osiągnięć, możliwości itp.

    I teraz - czy muszę pytać klienta o pozwolenie ? Zakładam, że nie pokazuję
    tajnych instalacji wojskowych,
    a np. fragment biura, lub innych pomieszczeń dostępnych np. dla klientów firmy,
    dla której wykonałem daną instalację.

    A co w przypadku kiedy klientem jest osoba prywatna, a chcę pokazać instalację
    wykonaną w jej domu ?
    Oczywiście w sposób nie umożliwiający lokalizację, czy identyfikację
    właściciela.

    Oczywiście rozumiem, że niezależnie od strony formalnej w dobrym tonie byłoby
    zapytać o pozwolenie -
    ale właśnie - jak to "formalnie" jest ?