  • 1. Data: 2011-06-14 15:54:40
    Temat: gdzie zgłosić spam
    Od: "mz" <z...@w...pl>

    Witam
    Od pewnego czasu pewien serwis wysyła mi spam. Mimo, że nie rejestrowałem
    sie w tym serwisie i dodatkowo napisałem do nich, że nie chce otrzymywać
    zadnym maili z ich ofertą maile przychodzą nadal. Firma jest z Polski. Gdzie
    można zgłosić takie spamowania ?

  • 2. Data: 2011-06-14 16:15:22
    Temat: Re: gdzie zgłosić spam
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/14/2011 10:54 AM, mz wrote:
> [...]
    > chce otrzymywać zadnym maili z ich ofertą maile przychodzą nadal. Firma
    > jest z Polski. Gdzie można zgłosić takie spamowania ?

    do killfile?

  • 3. Data: 2011-06-14 17:01:30
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mz wrote:

> [...]
    > nie chce otrzymywać zadnym maili z ich ofertą maile przychodzą nadal.
    > Firma jest z Polski. Gdzie można zgłosić takie spamowania ?

    Do ich abuse.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2011-06-14 20:35:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-14 17:54:40 +0200, "mz" <z...@w...pl> said:

    > Gdzie można zgłosić takie spamowania ?

    Poczytaj:

    <http://nospam-pl.net/prawo.php>

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-06-23 11:16:26
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-14 17:54, mz pisze:
> [...]
    > chce otrzymywać zadnym maili z ich ofertą maile przychodzą nadal. Firma
    > jest z Polski. Gdzie można zgłosić takie spamowania ?

    pewnie aukcje.fm