  • 1. Data: 2005-02-18 15:46:08
    Temat: udziałowiec
    Od: "DaMiAn" <p...@i...pl>

    czy prezes zarządu spólki zoo ,któremu pensja jest wypłacana na podstawie
    umowy o prace jest również udziałowcem?????.Udzialy naleza do 2 osob nie
    zatrudnionych w spolce.

  • 2. Data: 2005-02-19 09:51:43
    Temat: Re: udziałowiec
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 18 Feb 2005 16:46:08 +0100, "DaMiAn" <p...@i...pl>
    wrote:

    >czy prezes zarządu spólki zoo ,któremu pensja jest wypłacana na podstawie
    >umowy o prace jest również udziałowcem?????.Udzialy naleza do 2 osob nie
    >zatrudnionych w spolce.
    Czy w chwili gdy jade samochodem jestem rowniez jego wlascicielem?
    Samochod nalezy do 2 osob, ktore wlasnie siedza w domu.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum