  • 1. Data: 2007-04-18 01:01:08
    Temat: udostepnianie namiaru na nielegalne dane
    Od: KML <t...@o...pl>

    Jak wyglada z tym sprawa?
    Czy np. wrzucajac w serwisie namiar do rapidshare, megaupload itp. na
    zripowane filmy wlasciciel serwisu ponosi za to odpowiedzialnosc? (czy
    moze byc karany za piractwo)?

  • 2. Data: 2007-04-18 10:22:30
    Temat: Re: udostepnianie namiaru na nielegalne dane
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    KML napisał(a):
    > Jak wyglada z tym sprawa?
    > Czy np. wrzucajac w serwisie namiar do rapidshare, megaupload itp. na
    > zripowane filmy wlasciciel serwisu ponosi za to odpowiedzialnosc? (czy
    > moze byc karany za piractwo)?

    za pomocnictwo

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 3. Data: 2007-04-18 18:23:41
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-04-18 12:22, Sowiecki Agent wrote:

    > za pomocnictwo

    Do jakiego przestępstwa? Zwracam uwagę, że samo pobranie filmu z
    Internetu bez uprawnień nie jest przestępstwem. W szczególności pobranie
    filmu z rapidshare nie wypełnia znamion przestępstwa z art. 118 pa.
    Zaiste umieszczenie filmu w rapidshare wypełnia znamiona czynu z art.
    117 ust. 1 pa to czyn ten został już popełniony więc nie może być mowy o
    pomocnictwie do niego.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 4. Data: 2007-04-19 09:47:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > Do jakiego przestępstwa? Zwracam uwagę, że samo pobranie filmu z
    > Internetu bez uprawnień nie jest przestępstwem.

    zwroc uwage ze udostepnianie jest karalne a serwis ktorego dzialalnosc
    polega na zamiesczaniu linkow do takich filmow nie robi nic innego jak
    pomaga w rozpowszechnainiu temu kto zamiescil ten plik na rapidshare.
    Zamiar zamieszczajacego link jest tutaj wrecz oczywisty, bo domyslam sie
    ze to serwis na wzor tych dotyczacych osiolka(z linkami edk).

  • 5. Data: 2007-04-19 09:56:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > zwroc uwage ze udostepnianie jest karalne a serwis ktorego dzialalnosc
    > polega na zamiesczaniu linkow do takich filmow nie robi nic innego jak
    > pomaga w rozpowszechnainiu temu kto zamiescil ten plik na rapidshare.

    A czy stosowny zapis w KK mowi, że pomocnictwo JEST karalne?

    M.

  • 6. Data: 2007-04-19 10:09:59
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > A czy stosowny zapis w KK mowi, że pomocnictwo JEST karalne?

    a musi ?

  • 7. Data: 2007-04-19 10:10:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > a musi ?

    bo z tego co wiem musi jezeli przygotowanie jest karalne.

  • 8. Data: 2007-04-19 11:09:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > bo z tego co wiem musi jezeli przygotowanie jest karalne.

    Przygotowanie czego? Narzedzia gwałtu? :)

    M.

  • 9. Data: 2007-04-19 11:25:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Przygotowanie czego? Narzedzia gwałtu? :)

    chodzi o formy popelnienia przestepstwa, przygotowanie jest karalne
    tylko wtedy gdy wyraznie ustawa tak stanowi, w przypadku pomocnictwa,
    podzegania nie musi byc to wyszczegolnione w przepisie.
    Dlatego uwazam twoje pytanie za bezensowne (poprzednie).

  • 10. Data: 2007-04-19 11:58:46
    Od: w...@p...onet.pl

    > za pomocnictwo

    bzdura
    art. 14 i 15 ustawy o swiadczeniu uslug droga elektroniczna.

    pozdrawiam
    d.