  • 1. Data: 2008-12-01 20:28:43
    Temat: udostępnianie internetu - opłaty i odpowiedzialność
    Od: pavka <p...@j...pl>

    Witam,

    Dom jednorodzinny podzielony na 2 mieszkania.

    W jednym mieszkaniu 1 komputer biurowy, windows oryginalny, subiekt
    oryginalny, żadnego pirackiego oprogramowania ale aplikacja do p2p
    jest zainstalowana

    + internet z dialogu zareejstrowany na to mieszkanie + ruter
    bezprzewodowy

    mieszkanie numer 2 , brak jakichkolwiek instalacji oficjalnych,
    komputer i internet po kablu do rutera z mieszkania 1, zainstalowane
    p2p i być może możliwe pirackie oprogramowanie.

    sąsiedni dom - po wifi podłączony komputer , z oprogramowaniem
    podobnym jak w mieszkaniu nr 2.

    Podłączenia są mi wiadome i cała trójka składa się na internet kwota
    abonamentu za internet podzielić na 3.

    Czy mogę legalnie pobierać opłaty (tak zwaną "zrzutkę") za ten
    internet i nie rozliczać się w żaden sposób z nich?

    Teoretyczne pytanie, co się dzieje w przypadku kontroli policji ,
    która przyjdzie do domu z nakazem na podstawie wymiany plików poprzez
    p2p do mnie jako miejsca instalacji.

    Czy mogę dać każdej ze stron małe pismo w stylu "Internet podłączony
    od XY będę wykorzystywał w celach zgodnych z polskim prawem i
    zobowiązuje się do płacenia składek miesięcznych w wysokości xx zł"

    I czy to jest jakieś zabezpieczenie dla mnie?

    Dziękuje.